Home»Noutati»Al șaptelea an de creștere pentru Mazda în România

Al șaptelea an de creștere pentru Mazda în România

0
Shares
Pinterest Google+

Mazda a comercializat 2.781 de vehicule în România în 2019, mai mult cu 23% față de anul precedent. Este al șaptelea an consecutiv cu o creștere cu două cifre a vânzărilor în România. Cel mai vândut model pe piața locală a fost Mazda CX-5, cu 889 de unităţi, care și-a consolidat poziția în topul modelelor pentru al doilea an la rând. Acesta este secondat de compacta Mazda3, care a totalizat 744 de comenzi. Top 3 cele mai vândute modele Mazda în 2019 este completat de Mazda CX-3 cu 510 vehicule.

„CX-5 se menține pe primul loc în topul vânzărilor Mazda în România. Atât CX-5, cât și alte modele din gamă au beneficiat în ultimii ani în mod constant de actualizări și de creșterea nivelului de confort și siguranță activă prin integrarea celor mai noi tehnologii ale Mazda. După cum anticipam la începutul anului Mazda3 a fost un model foarte căutat în România, anul trecut, iar CX-3 s-a menținut în top. Însă mai avem un nou jucător care va avea un cuvânt de spus în 2020. Este vorba despre noul SUV, CX-30, al doilea model de generație nouă care etalează limbajul KODO evoluat și motorul inovator SKYACTIV-X cu aprindere prin compresie și control cu scânteie”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.

Și comenzile roadster-ului MX-5, cel mai bine vândut din toate timpurile, au continuat să crească, cu 29% față de 2018. În continuare, toate modelele mărcii beneficiază de un pachet complet de avantaje: finanţare cu dobândă avantajoasă prin UniCredit Leasing, garanţie 5 ani în limita a 150.000 de km și preţuri speciale.

Previous post

Solstițiul de iarnă la umanitara din Munții Șureanu - Craciun pe fiecare ulita

Next post

Maserati prezintă seria specială Royale

No Comment

Leave a reply