Home»Noutati»Mazda CX-30: primele imagini și informații oficiale

Mazda CX-30: primele imagini și informații oficiale

0
Shares
Pinterest Google+

Mazda CX-30 a debutat public în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva.

Numele său te-ar putea induce în eroare la prima vedere, dar ar putea să ne arate viitoarele intenții de redenumire a modelelor Mazda. În orice caz, este vorba despre un SUV compact construit pe platforma noii generații a lui Mazda3, dar încadrat în gamă între CX-3 și CX-5.

Noul CX-30 era anunțat de mai multe luni în gama Mazda, dar nu era cunoscut nici numele său și nici ce caracteristici tehnice urma să aibă. Ei bine, în loc să apară un CX-4, Mazda a preferat să facă un SUV compact lung de 4.39 metri, lat de 1.79 metri și cu un ampatament de 2.65 metri. Portbagajul său anunță un volum de 430 de litri, iar Mazda CX-30 poate fi echipat și cu un sistem de tracțiune integrală.

Motorizările și tehnologiile sunt preluate direct de la noua Mazda3, deci avem un 2.0 benzină aspirat de 2.0 litri și 122 CP, precum și un 1.8 diesel de 116 CP. Respectivele motoare respectă cele mai recente norme de mediu, adică Euro 6d-TEMP și sunt oferite atât alături de transmisii automate cu șase trepte, cât și transmisii manuale cu șase trepte.

Urmează să debuteze și motorul SkyActivX în această gamă, iar el dezvoltă aproape 190 CP și este primul propulsor alimentat cu benzină din lume care poate să funcționeze și prin aprinderea prin compresie, nu doar cu aprindere cu scânteie. Chiar și așa, nu renunță la bujii, dar nu le folosește în anumite momente ale rulării.

Mazda CX-30 ajunge în reprezentanțele mărcii nipone în vara anului 2019. În aceeași perioadă vom putea anunța prețurile sale în România. Cel mai probabil, va avea un preț de pornire cuprins între cel al lui CX-3 și cel al lui CX-5, însă nu avem o confirmare oficială în această direcție.

Previous post

VIDEO: Suzuki Jimny la testul elanului - la mustață

Next post

Mitsubishi Engelberg a debutat la Geneva: ce trebuie să știi despre el

No Comment

Leave a reply