Home»Noutati»Mahindra Thar Adventure Series: pregătire suplimentară pentru off-road

Mahindra Thar Adventure Series: pregătire suplimentară pentru off-road

0
Shares
Pinterest Google+

Mahindra Thar nu este o apariție nouă pe piață, dar off-roader-ul indian a primit o nouă versiune.

Se numește Mahindra Thar Adventure Series și este optimizat pentru un comportament mai bun pe teren accidentat. Motorizarea sa este un turbodiesel de 2.5 litri, cu patru cilindri în linie, care asigură 105 CP la 3.800 rpm și 247 Nm între 1.200 și 2.000 rpm. Aceasta nu este diferit de modelul standard și folosește un snorkel ca să „respire” în clipele grele.

Garda la sol este de 200 de milimetri, iar cursa maximă a roților este de 194 de milimetri. Thar este frate cu Roxor, dar asta nu îl împiedică să aibă drept de circulație pe drumurile publice, aer condiționat, servodirecție, suporturi de pahar și o priză de 12V la bod.

Unica transmisie din ofertă este o manuală cu cinci trepte, iar ea este cuplată unui sistem de tracțiune integrală dezvoltat de Borg Warner. Acesta din urmă are și reductor, iar diferențialul spate este blocabil pentru un plus de tracțiune. Trecerea de la 4×4 și 4×2 poate fi făcută în mișcare, fiind vorba despre un sistem on-the-fly.

Cele patru jante din aliaj pot fi echipate opțional cu anvelope de off-road Hankook Dynapro.

Caroseria poate fi vopsită în trei nuanțe: argintiu, roșu sau bej. Ea prezintă o nouă bară de protecție față, modificată special pentru a putea permite un unghi de atac de 44 de grade. Unghiul ventral este de 30 de grade, pe când unghiul de degajare este de 27 de grade. Adâncimea maximă a vadului este de 500 de milimetri.

Tot în față remarcăm un set de lumini LED rectagulare, precum și puncte de remorcare finisate în nuanțe aprinse.

Grila frontală și blocurile optice amintesc de Jeep CJ7, o legătură logică dacă te gândești la faptul că Mahindra are o licență care îi permite să-l producă Willys Jeep în India încă de acum 70 de ani. Grila este „apărată” de o bară metalică, prinsă de bara de protecție frontală, ambele fiind vopsite într-o nuanță mată de negru.

Pragurile laterale sunt ranforsate, pe când plafonul poate fi dezvelit parțial, chiar dacă este aleasă o versiune din oțel și nu modelul din material textil.

Thar a fost exportat pentru prima dată în Europa în 1969, când a ajuns în Yugoslavia. Între timp, nu a mai ajuns pe plaurile de pe Bătrânul Continent, dar este disponibil pe piața din Africa de Sud. Astfel, pentru un Thar Adventure Series, ajungi să plătești echivalentul în ranzi sud-africani a 20.500 de dolari.

Previous post

Tesla Model Y se pregătește de debut

Next post

Mercedes-Benz a filmat integral o reclamă în România

No Comment

Leave a reply