Home»Noutati»Versiunea alternativă a lui Defender va avea motoare BMW

Versiunea alternativă a lui Defender va avea motoare BMW

0
Shares
Pinterest Google+

În timp ce Land Rover lucrează la cea de-a doua generație a lui Defender, o companie diferită se concentrează la renașterea generației care a ieșit din producție.

Vorbim despre englezii de la Ineos Automotive, care au anunțat proiectul lor ambițios, dar se străduiesc să facă un Defender care să nu afecteze proprietatea intelectuală a companiei Jaguar Land Rover.

Noul off-roader este în lucru sub denumirea Project Grenadier, iar fabrica sa ar putea fi în Regatul Unit sau în Europa de Vest. Brexit probabil că va decide acest lucru, dar asta nu este partea cea mai interesantă despre renașterea sub altă formă a vechiului Defender.

Cei de la Ineos au semnat cu MBtech, o companie germană în care Daimler are un pachet de acțiuni, pentru dezvoltarea mașinii de serie. În mod interesant, motorizarea se pare că va fi semnată de BMW, nu de Mercedes-Benz. Motorul va fi amplasat longitudinal, iar sistemul de tracțiune integrală va favoriza puntea spate.

Ineos Automotive se așteaptă să vândă între 25.000 și 30.000 de unități pe an, ceea ce este un plan ambițios, mai ales că este vorba despre o nișă cu un preț deloc de neglijat. Sunt țintiți clienții de pick-up-uri cu cabină dublă în echiparea de vârf. Deci va fi un model care va costa între 40.000 și 50.000 de euro, dacă nu chiar mai mult.

În orice caz, este dorit un model utilitar, destinat clienților care vor capacitate de remorcare bună, alături de abilități consistente de off-road. Va fi oferit și un pick-up în gamă, pe lângă SUV-ul cu patru uși și, posibil, o versiune decapotabilă lansată dacă va exista cerere suficientă. Așteptăm un anunț în acest sens din partea Ineos.

Debutul comercial va avea loc inițial în Europa, Africa și Australia, dar și americanii ar putea să-l primească în showroom-uri. Acest model ar fi trebuit să debuteze în 2019, dar încă nu este clar dacă se întâmplă acest lucru sau dacă a apărut o amânare pentru 2020 sau chiar 2021.

Previous post

Mercedes-Benz a filmat integral o reclamă în România

Next post

Cât de vechi sunt mașinile din România: ce spun statisticile DRPCIV

No Comment

Leave a reply