Home»Noutati»Diverse»Seth Quintero se alătură echipei TOYOTA GAZOO Racing pentru Raliul Dakar 2024

Seth Quintero se alătură echipei TOYOTA GAZOO Racing pentru Raliul Dakar 2024

0
Shares
Pinterest Google+

În vârstă de 21 de ani, Seth Quintero a primit cheile unui Toyota GR DKR Hilux T1+ în clasa de mașini elite T1+ și se alătură echipei TOYOTA GAZOO Racing pentru a aborda Raliul Dakar 2024. Tânărul californian își propune să aducă o a treia victorie consecutivă echipei japoneze în Dakar, alături de coechipierul său brazilian, Lucas Moraes. Iată tot ce trebuie să știți:

  • Legendarul fabricant japonez a câștigat ultimele două curse T1+ la Dakar cu ajutorul echipajului compus din Nasser Al-Attiyah și Mathieu Baumel. Înlocuindu-i la volanul acestei mașini, tânărul absolvent al Red Bull Off-Road Junior Team, Quintero, beneficiază de cea mai bună platformă posibilă pentru succes.
 
  • Alături de Quintero pe linia de start de la 5 ianuarie 2024 va fi și Moraes, surpriza Raliului Dakar din 2023, care a obținut un loc pe podium în prima sa participare la această competiție.
  • Quintero și-a asigurat șansa de a conduce un Toyota GR DKR Hilux T1+ de 3.5 litri V6 twin turbo, câștigând titlul T3 în cadrul Campionatului Mondial Rally-Raid (W2RC) 2023, alături de copilotul său Dennis Zenz. Acum, pilotul născut în San Marco urcă de la divizia T3 pentru a concura împotriva legendelor în clasa T1+ la Dakar.
 
  • Tânărul de 21 de ani a declarat: “A fost un an întreg de luptă intensă. Am păstrat concentrarea în fiecare kilometru, chiar și atunci când se arunca totul în luptă. Sunt dependent de progres, obsedat de el, iar acest pas la clasa T1+ a fost tot la ce am gândit în ultima perioadă. Am avut mereu viteză pură pe distanțe scurte, dar acum am învățat să rezist două săptămâni la rând.”
  • Quintero își va conduce mașina Toyota GR DKR Hilux T1+ pentru prima dată în acest weekend la Dubai International Baja (10-12 noiembrie), iar apoi va urma testul real al abilităților sale la Raliul Dakar 2024. Dacă câștigă, va deveni cel mai tânăr câștigător din istoria diviziei T1+ și primul american câștigător.
 
  • Partenerul lui Quintero va fi Moraes în vârstă de 32 de ani, care – după victorii la Rally dos Sertões în Brazilia natală – și-a confirmat statutul de talent deosebit ca privatier cu echipa Overdrive Racing în debutul său la Raliul Dakar 2023, devenind primul brazilian care urcă pe podiumul T1+.
  • Moraes a devenit primul pilot sub 40 de ani care a urcat pe podiumul cursei auto a Dakarului în ultimul deceniu, doar trei piloți sub 40 de ani câștigând Dakarul în ultimele trei decenii. Acum, Moraes și copilotul său Armand Monleon vor reprezenta TOYOTA GAZOO Racing la următoarea ediție a competiției.
 
  • În patru ani, programul a produs deja o generație de piloți tineri, dornici și talentați, precum spaniola Cristina Gutiérrez și americanul Mitch Guthrie Jr., aproape de a concura în clasa de top a Dakarului.
  • Programul Junior Team plasează piloți și copiloți în categoriile T3 și T4, oferindu-le o platformă profesională pentru a concura în curse iconice, cu cel mai recent succes al programului incluzând un rezultat dominant 1-2-3 în clasa T3 a Dakarului din acest an, plus W2RC 2023.
  • După ce Quintero a urcat în liga mare în 2024, colega sa de echipă din Junior Team, Gutiérrez – care și-a făcut debutul la Dakar în 2017 – se va alătura echipei Dacia pentru a concura în clasa T1+ la Raliul Dakar 2025.
  • TOYOTA GAZOO Racing a încheiat 2023 cu titluri în Campionatul Mondial Rally-Raid, Campionatul Mondial de Anduranță și Campionatul Mondial de Raliuri, concentrându-și atenția asupra Raliului Dakar 2024, care va începe din orașul milenar Al-Ula din Arabia Saudită pe 5 ianuarie 2024.
  • Întreaga caravana va fi supusă unui test de anduranță ce va acoperi două săptămâni, cu distanțe zilnice ale etapelor de până la 500 km pe teren dificil, înainte ca steagul în dungi să fie fluturat în Yanbu pe 19 ianuarie 2024.

 
 
 
Previous post

Călătorie în timp pentru a afla istoria jocului de poker

Next post

Hennessey a scos pe piață Supertruck-ul VelociRaptoR 6X6 cu 700 CP

No Comment

Leave a reply