Home»Noutati»Diverse»Range Rover SV Coupe: n-a fost să fie

Range Rover SV Coupe: n-a fost să fie

1
Shares
Pinterest Google+

Jaguar Land Rover a decis să nu îl producă pe SV Coupe. Modelul ar fi trebuit să fie construit într-o serie limitată la 999 de unități.

Era vorba despre o navă-amiral a gamei Range Rover, care avea doar două portiere și jante de 23 de inchi din fabrică. Modelul Range Rover SV Coupe ar fi trebuit să fie construit de divizia Special Vehicle Operations a celor de la Jaguar Land Rover, însă nu a apucat să aibă soarta lui Evoque cu același număr de portiere: producție care sa nu poată face cererii și apoi eliminarea din gamă pe fondul vânzărilor slabe.

Acest SV Coupe avea portiere lungi de 1.4 metri și se mândrea cu un interior personalizat. Mai multe tipuri de lemn erau folosite pentru ornamente, iar toate elementele de la bord puteau fi îmbrăcate în diferite tipuri de piele și cu nuanțe alese de client. Practic, SV Coupe era vârful gamei SV Autobiography și un răspuns al celor de la Range Rover pentru modele precum Bentayga și Cullinan.

Un Range Rover SV Coupe ar fi urmat să coste 300.000 de dolari, dar numai un singur exemplar a fost construit, anume exponatul de la ediția 2018 a Salonului Auto de la Geneva. Aparent, Jaguar Land Rover a decis că bugetul necesar al acestui proiect ar fi mai bine investit în dezvoltarea de noi modele Range Rover și Land Rover.

Cel mai probabil, marja de profit pentru un asemenea model nu era pe atât de mare încât să-i justifice existența, iar cele 999 de unități nu au reușit să stârnească interesul a suficient de mulți clienți pentru a putea asigura producția pentru o perioadă suficient de lungă pentru a putea asigura rentabilitatea produsului.

Următoarea generație de Range Rover este deja în lucru, iar modelul de serie ar urma să fie dezvelit în 2021. El ar trebui să piardă câteva sute de kilograme în urma utilizării de materiale mai ușoare. Urmează și o campanie de downsizing și de electrificare în această gamă pentru a putea permite respectarea normelor europene de emisii și de consum de carburant.

Previous post

Un nou record de vânzări pentru BMW în România

Next post

Infiniti ar putea părăsi piața din Europa: vânzările slabe sunt de vină

No Comment

Leave a reply