Home»Noutati»Auto»Noul Renault Austral a fost dezvăluit oficial

Noul Renault Austral a fost dezvăluit oficial

1
Shares
Pinterest Google+

Renault a prezentat de curând cel mai recent SUV alăturat gamei sale, noul Austral. Acesta vine ca urmare a grupului francez de a recuceri C, ofensivă începută de Arkana și Noul Megane E-TECH Electric. Austral îmbină elementele distinctive ale modelelor SUV cu noile principii de design „sensual tech” ale Renault, având un exterior atletic, sofisticat și elegant. Ies în evidență jantele cu diametre cuprinse între 17 și 20 inch, dar și o paletă de șapte culori noi.

Planșa de bord combină afișajul instrumentarului de bord de 12,3 inci cu ecranul multimedia vertical de 12 inci. Noul Head Up Display de 9,3 inci, proiectat pe parbriz, se adaugă la numărul total de ecrane disponibile la bord.

În funcție de versiunea și opțiunile alese, interiorul Noului Austral este prevăzut cu lemn veritabil, piele, Alcantara, material textil spumat, materiale tapițate plăcute la atingere și decorațiuni lăcuite în Black Grand Brillant și Satin Chrome, materiale alese pentru a da căldură și rafinament habitaclului.

Noul Austral este primul model Renault care beneficiază de tot ceea ce are de oferit noua platformă CMF-CD a Alianței. Noul șasiu vine în două versiuni: fascicul de torsiune flexibil pentru modelele cu două roți directoare și o axă spate cu multibraț cu 4CONTROL Advanced pentru patru roți directoare.

În versiunea cu patru roți directoare, diametrul de viraj est de doar 10,1 metri, pentru o manevrabilitate în oraș comparabilă cu cea a unui vehicul urban. Vorbim de a treia generație a acestui sistem 4CONTROL, care a fost îmbunătățit constant de la crearea sa în urmă cu cincisprezece ani.

Austral beneficiază de o gamă de motoare economice, cu o nouă generație a sistemului E-TECH Hybrid pe o rețea de 400 V și care dezvoltă până la 200 CP, precum și alte două motoare pe benzină: un Mild Hybrid Advanced 48V cu 130 CP și un Mild Hybrid 12V de 140 și 160 CP.

Motorul Mild Hybrid Advanced își face debutul în gama Renault odată cu Noul Austral și servește ca o alternativă la motorizările diesel. Combină cel mai recent motor turbo pe benzină cu 3 cilindri, de 1,2 litri, cu o baterie litiu-ion de 48 V și un generator. Cu motorul de 130 CP echipat cu o transmisie manuală, Noul Austral oferă cel mai bun nivel de eficiență a consumului de combustibil și de emisii de CO2 din segment.

Motorul Mild Hybrid se bazează pe un motor turbo pe benzină de 1,3 litri, cu 4 cilindri cu injecție directă, deja disponibil pe o parte a gamei Renault. Dezvoltat în colaborare cu Daimler, acest motor este asistat de un alternator-demaror și o baterie litiu-ion de 12V. Această versiune vine fie cu opțiunea de 140 CP sau 160 CP cu transmisia automată X-TRONIC, fie cu 140 CP cuplat la o cutie manuală. Motorul Mild Hybrid 12V de 160 CP de pe Noul Austral are un cuplu maxim de 270 Nm disponibil de la 1.800 la 3.500 rpm și o economie de combustibil în ciclu mixt de până la 6,2 l/100 km, cu emisii de CO2 începând de la 136 g/km.

Caracteristicile tipice de siguranță au fost îmbunătățite și ele, fiind adăugat un nou airbag între șofer și pasagerul din față pentru a evita lovirea capetelor acestora în cazul unei coliziuni laterale.

Noul Austral E-TECH Hybrid are un acces special la compartimentul bateriei și un cod QR pentru a ajuta echipele de salvare să ofere asistență rapidă și eficientă pasagerilor.

Noul Renault Austral va fi pus în vânzare începând cu ultimul trimestru din 2022.

Previous post

Next-Gen Ford Ranger Raptor a sosit în Europa

Next post

Limita e cerul - Mercedes G 400D 4MATIC -Heliski la Muntele Mic

No Comment

Leave a reply