Home»Noutati»Diverse»Munca si distractie cu gama 6×6 de la Can-am

Munca si distractie cu gama 6×6 de la Can-am

0
Shares
Pinterest Google+

Canadienii de la BRP Can-Am au actualizat modelele Outlander 6×6 și Traxter 6×6. Cele două vin cu o configurație specială, cu șase roți motrice, menită să asigure atât tracțiune în orice condiții de teren, cât și o capacitate de remorcare mărită.

Cele două modele împart nu doar configurația 6×6 și tipul de motorizare (V-Twin de la Rotax), ci și anumite dotări. Spre exemplu, ambele au servodirecție asistată electric, precum și jante de 14 inchi, cu toate că utilizează anvelope diferite. Mai punctăm și faptul că au o garanție de patru ani, iar ambele prezintă o cutie de viteze automată tip CVT.

Nu mă confunda cu ATV-ul de închiriat! Există în continuare oameni care au nevoie de ATV-uri pentru funcția lor de bază, adică ”All-Terrain Vehicle”. Pentru când un off-roader e prea mare, prea greu, prea scump sau toate trei, există ATV-ul. Varianta 6×6 plusează pe partea de utilitate și prezintă o capacitate de transport mărită datorită benei integrate. Aceasta din urmă poate să transporte 318 kg și are oblon, pereți laterali și două niveluri pentru stocare.

Un alt lucru în comun este faptul că Traxter 6×6 și Outlander MAX 6×6 vin cu selector de tracțiune 4WD/6WD, precum și funcție Lock 4WD, iar diferențialul față este auto-blocabil Visco 4Lok. Acesta
din urmă este activat prin apăsarea unui buton. Nu lipsește reductorul pentru niciunul dintre cele
două modele, existând și o treaptă Extra Low, nu doar L. Selectarea între acestea se face cu un levier
convențional, deci puteți să îl operați fără să vă scoateți mănușile și veți ști mereu în ce mod vă aflați.

Trei locuri, volan și pedale Dacă ți se pare că ATV-ul e prea complicat de folosit sau ai nevoie de încă două locuri, nu doar de încă unul pe lângă conducător, un side by side este soluția. Traxter are rollcage certificat ROPS, se conduce la fel ca un autoturism și poate să te ducă aproape peste tot pe unde merg și ATV-urile, fără să te ridici de pe scaunul șoferului.

Can-Am Traxter 6X6 DPS HD10 Tip Motor Rotax V-Twin 978 cmc Putere maximă 82 CP Transmisie automată tip CVT cu sistem QRS Frâne față și spate: 2x discuri 220 mm, etriere hidraulice cu 2 pistoane Preț 18.900 euro plus TVA

Între timp, modurile de rulare sunt schimbate de la un buton amplasat lângă ecranul digital cu diagonala de 4.5 inchi. Cel mai important lucru la configurația cu șase roți nu este doar tracțiunea pe care o obții, ci stabilitatea la coborârea și urcarea peste obstacole. Cea de-a treia punte ajută aceste vehicule să nu ”cadă” complet în față când intri într-o coborâre și nici să nu rămâi cu roțile în aer la un vârf de pantă.

Diferența este imediat perceptibilă și aduce o capacitate de trecere în teren pe care nu o găsești la alt fel de vehicul. Garda la sol a lui Outlander MAX 6×6 este de 27.9 centimetri, în timp ce modelul Traxter 6×6 prezintă o valoare totală de 33 centimetri. Practic, poți ajunge aproape oriunde cu oricare dintre cele două, diferența fiind cât de mult vrei să cari și să tragi și, mai ales, dacă preferi un ghidon sau un volan.

Can-Am Outlander MAX 6X6 Tip Motor Rotax V-Twin 976 cmc Putere maximă 80 CP Transmisie automată tip CVT Frâne față și spate: 2x discuri 217 mm, etrier două pistoane Preț 16.800 euro plus TVA
Previous post

Enduro for Romania - ecologizarea confluenței râurilor Valea lui Stan și Lotru

Next post

Ford Explorer electric, produs la fabrica din Koln, Germania

No Comment

Leave a reply