Home»Noutati»Honda pregătește prima sa mașină electrică: imagini oficiale

Honda pregătește prima sa mașină electrică: imagini oficiale

0
Shares
Pinterest Google+

Honda se pregătește să prezinte prototipul primei sale mașini electrice.

Pâna atunci, niponii au prezentat câteva fotografii ale interiorului prototipului. Cel mai probabil, este vorba despre o versiune foarte apropiată de modelul de serie, mai ales dacă ne uităm la finisajele și detaliile vizibile în aceste imagini.

Honda nu a specificat numele acestui prototip și nici segmentul în care va fi încadrat. Cel mai probabil, va fi un hatchback de clasă mică sau de clasă compactă. Putem intui acest lucru prin faptul că unul dintre ecranele unității multimedia prezintă silueta unui hatchback alb cu planul negru care este pus la încărcat. Acesta ne aduce aminte de conceptul Urban EV, prezentat de Honda în 2017.

Bordul prezintă trei ecrane de dimensiuni generoase. Unul dintre acestea înlocuiește ceasurile de bord, altul vine în locul unității multimedia, iar cel de-al treilea este în fața pasagerului. Cel mai probabil, ocupantul de lângă șofer ar putea urmări clipuri video în timp ce mașina este în mișcare. Nu de alta, dar altfel nu putem explica necesitatea celui de-al treilea ecran.

Sub gurile de ventilație ale sistemului de climatizare, remarcăm o interfață convențională a unității de comandă a climatizarii. Selectorul treptelor de viteză nu este vizibil, acesta fiind poziționat, cel mai probabil, pe consola centrală. După cum ne-a demonstrat deja Civic, nu este necesar un selector convențional în această direcție dacă ai o transmisie automată. În cazul unui vehicul electric, sunt suficiente doar câteva butoane pentru pozițiile Park și Neutral, precum și Drive și Reverse.

Volanul prezintă padele, cel mai probabil pentru reglarea intensității sistemului de recuperare a energiei cinetice. Acesta din urmă vă ajută să reglați cât de tare încetinește vehiculul atunci când nu mai apăsați accelerația.

Poate simula chiar și o frână de motor și, în funcție de reglajul sistemului, este posibilă conducerea cu o singură pedală – aceasta este o posibilitate reală doar pentru unele mașini electrice – nemaifiind necesară apăsarea frânei în conducerea normală, dar aceasta din urmă este în continuare prezentă pentru situații de urgență, când trebuie să reduci viteza vehiculului mai rapid decât poate sistemul de recuperare a energiei cinetice.

Previous post

BMW a prezentat două SUV-uri de performanță: X3M și X4M

Next post

Mercedes-Benz Clasa G împlinește 40 de ani de la debut

No Comment

Leave a reply