Home»Noutati»Diverse»Dacia recheamă în service 332 de mașini în România

Dacia recheamă în service 332 de mașini în România

0
Shares
Pinterest Google+

Dacia a notificat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului despre o nouă campanie de rechemare în service derulată în România.

Producătorul argeșean va rechema în service 332 de mașini vândute în țara noastră pentru a face o verificare a bateriei. Aparent, Dacia a descoperit anumite probleme la pornire în cazul unor modele și suspectează un posibil defect al bateriei de 12V care ar putea influența pornirea.

La fel ca în cazul oricărei alte campanii de rechemare în service, operațiunea este gratuită, iar proprietarii cunoscuți vor fi contactați printr-o scrisoare din partea producătorului la adresa menționată la momentul achiziției.

În cazul puțin probabil, dar nu imposibil, al unui automobil aproape nou care și-a schimbat proprietarul, recipientul acelei scrisori este rugat să notifice producătorul despre schimbarea de posesor pentru a putea intra în legătură cu actualul deținător pentru a efectua verificarea și reparația în cazul în care aceasta este necesară.

Modelele afectate sunt Logan II, Logan II MCV, Sandero II și Duster. Nu au fost specificate câte unități sunt afectate din fiecare gamă, însă posesorii modelelor suspectate că ar putea avea probleme la bateria de 12 volți vor fi contactați de Dacia prin metoda descrisă mai sus. Aceasta este identică cu soluțiile de contact folosite și de ceilalți producători.

În cazul unui import proaspăt de automobil, puteți contacta unul dintre dealerii mărcii respective pentru a afla dacă mașina respectivă este vizată de o campanie de rechemare în service și pentru a afla dacă a fost inspectată în acest sens și dacă a primit sau nu reparația specifică.

Nu este prima rechemare în service anunțată de Dacia în acest an, deoarece alte 13.000 de mașini sunt așteptate pentru programări în service pentru verificări și remedieri ale unei potențiale probleme legate de airbag-uri. În cazul acelei campanii, au fost vizate modelele Dokker, Lodgy și Logan II. Și atunci, ANPC a fost notificată de rechemare, așa cum este legal în cazul acestor proceduri, indiferent cât de multe unități ar fi afectate și de natura problemei.

Rechemările în service sunt o procedură normală pentru orice constructor de automobile și chiar și pentru producătorii altor bunuri de larg consum. De la jucării și pantaloni până la mașini, orice produs ar putea avea un defect din fabricație care să fi trecut de inspecția inițială și să fi ajuns pe piața liberă, ca apoi să fie rechemat pentru verificări și reparații.

Previous post

Nissan X-Trail rămâne în Japonia și pentru noua generație

Next post

Duster Pick-up va fi vândut în rețeaua Dacia

No Comment

Leave a reply