Home»Noutati»ZF a dezvoltat o transmisie automată și o punte spate electrificată pentru Duster

ZF a dezvoltat o transmisie automată și o punte spate electrificată pentru Duster

0
Shares
Pinterest Google+

ZF, compania germană cunoscută pentru transmisiile sale automate și nu numai, a dezvoltat o punte spate electrificată gândită să lucreze cu o transmisie manuală robotizată pentru modelele de clasă mică și clasă compactă.

Primul prototip care se bucură de noul sistem este un Duster 2, expus de nemți într-o variantă care poartă sigla Renault. Modelul ar fi primul hibrid dezvoltat pe această platformă, deoarece puntea spate despre care vorbim acționează la fel ca la un hibrid convențional. Aceasta ajută atât la accelerare, cât și la decelerare și asigură și tracțiune integrală în momentele în care este necesar.

Practic, cu această punte spate și transmisie automatizată, ZF ar putea să ofere Duster-ul pe care îl cer mulți români pe internet. Unul cu transmisie automată și cu tracțiune integrală. Pe deasupra, mai este și hibrid, deci ar trebui să consume mai puțin în anumite situații și să fie mai agil decât un model convențional în diferite momente ale condusului.

ZF a proiectat deja un sistem electronic care să coordoneze motorul cu ardere internă, motorul electric al punții spate și cutia robotizată. Încă nu știm care vor fi primele modele care vor primi această tehnologie, dar prototipul bazat pe Duster este mai mult decât promițător. Rămâne de văzut dacă și când va intra în producție cu asemenea tehnologie.

Previous post

Șeful Audi a fost arestat în dosarul Dieselgate

Next post

Red Bull Romaniacs 2018: avem concurenți din 53 de țări

No Comment

Leave a reply