Home»Noutati»Transformare extremă pentru Defender de la Ares

Transformare extremă pentru Defender de la Ares

0
Shares
Pinterest Google+

Ares Design, un carosier din Italia, a dezvăluit noua sa creație bazată pe Land Rover Defender.

În ciuda faptului că producția lui Defender a fost oprită de mai mult de doi ani, modelul englezesc este încă popular pentru modificări. De data aceasta, italienii și-au propus să schimbe fiecare aspect al lui Defender.

Vorbim despre un interior complet nou, un kit de caroserie și un nou motor. La cerere, clienții pot primi și o trapă, în cazul în care sunt interesați de o asemenea dotare. În orice caz, aceasta din urmă este cea mai mică modificare pe care o primește Defender.

Garda la sol a fost crescută cu 75 de milimetri în cazul variantei cu motor aspirat, respectiv 50 de milimetri pentru modelul supraalimentat. Arcurile sunt progresive, iar amortizoarele sunt Fox. Sistemul de înaltă presiune al acestora oferă un comportament bun atât pe șosea, cât și în afara sa.

Sistemul de frânare este de la AP Racing și are discuri față de 362 milimetri diametru și 32 de milimetri grosime. Etrierii sunt cu șase pistonașe pe față și sunt ascunși de un set de jante Ares de 18 inch, realizate din aliaj și îmbrăcate cu anvelope Cooper 305/70/R18.

Sub capotă stă un V8 de 4.5 litri de Land Rover, care are cilindreea mărită la 4,748 centimetri cubi prin creșterea alezajului cu doi milimetri. Chiulasele au fost revizuite, injectoarele au o capacitate mai mare, iar arborii cu came sunt și ei modificați. Nu a fost uitată evacuarea, iar motorul are și o altă admisie. Oferă 278 CP, mult peste cât livra un Defender standard.

Sistemul de evacuare Milltek are convertor catalitic sport și există și o supapă de bypass activează toate cele patru țevile din dotare, fiind active doar două în mod normal. Modificările la motor nu se opresc aici, fiind oferită și o variantă cu compresor mecanic. Aceasta din urmă are o cilindree diferită, de 4,698 centimetri cubi, care livrează 468 CP. Indiferent de motorul ales, transmisia este o cutie automată cu șase trepte.

Caroseria are o capotă din fibră de carbon, bosaje ale roților din fibră de carbon și ornamente pentru blocurile optice, convertite la LED. Barele de protecție față și spate sunt mai rezistente decât cele standard, iar elementele mecanice de sub caroserie sunt protejate de panouri din oțel. Punctele de remorcare sunt ranforsate, iar asta se poate spune și pentru barele de oțel de pe plafon și pentru pragurile laterale.

Interiorul are scaune față realizate de la zero și îmbrăcate în piele cusută manual. Numeroase ornamente au fost îmbrăcate în piele sau fibră de carbon, iar frâna de parcare a fost înlocuită cu o unitate operată electronic. Mocheta a fost eliminată în favoarea aluminiului.

Italienilor de la Ares le ia opt săptămâni să construiască un asemenea model și un exemplar costă 250.000 de dolari în plus față de mașina donatoare. Aceasta din urmă trebuie găsită de client. Doar 53 de unități vor fi construite, ceea ce va duce la creșterea valorii acestora în timp.

Previous post

Record pentru Grupul Renault în primul semestru al anului: 2,1 milioane de vehicule vândute

Next post

Cel mai lung circuit de off-road din România a fost deschis la Ciolpani

No Comment

Leave a reply