Home»Noutati»Suzuki Jimny dezamăgește la testele EuroNCAP

Suzuki Jimny dezamăgește la testele EuroNCAP

0
Shares
Pinterest Google+

 

Suzuki Jimny a fost testat de EuroNCAP în cadrul sesiunii ale cărei rezultate au fost anunțate în această săptămână.

Modelul nipon a avut un rezultat dezamăgitor, de trei din cinci stele de siguranță. Punctajul la protecția adulților în caz de accident a fost de 73 de puncte din totalul de 100, iar sistemele de asistență a șoferului au fost notate cu 50%. Protecția copiiilor de la bord a avut un rezultat ceva mai bun, de 84%. Protecția utilizatorilor de drum vulnerabili, cum ar fi cicliștii și pietonii, a fost notată cu 52%.

La impactul frontal defazat cu o barieră deformabilă, protecția pieptului șoferului a fost evaluată ca fiind slabă. Protecția capului șoferului este marginală, la fel cum este protecția coapselor acestuia și protecția coapselor pasagerului din dreapta. Pentru protecția tibiilor, calificativul a fost adecvat, la fel ca pentru toracele pasagerului. Singurele puncte verzi au fost la gâtul șoferului, gâtul și capul pasagerului și tibiile pasagerului.

Cei de la EuroNCAP au analizat acest impact și au spus că au remarcat o presiune insuficientă în airbag-ul șoferului, ceea ce permitea contactul între cap și volan. De vină ar fi comportamentul airbagului și dimensiunea volanului. Totodată, compartimentul pasagerilor a fost deformat extensiv în cadrul acestui test, în special în jurul portierei frontale. Anumite structuri din panoul de bord prezintă un risc de rănire pentru ocupanții de diferite dimensiuni corporale.

În caz de impact frontal integral, Suzuki Jimny oferă protecție slabă pentru capul pasagerilor adulți din spate și marginală pentru toracele șoferului și toracele pasagerului adult din spate. Capul și gâtul șoferului au primit calificativul bun, la fel cum s-a întâmplat cu coapsele șoferului și ale pasagerului din spate.La impactul posterior, protecția gâtului pasagerului din dreapta este marginală. Doar la impactul lateral a obținut Jimny calificativul „bun” pe linie.

Toate punctele obținute de sistemul de frânare autonomă în caz de impact frontal iminent nu au fost acordate pe fondul performanțelor slabe ale sistemelor de protecție a capului șoferului și a celorlalți pasageri, notează comunicatul EuroNCAP.

Previous post

Kia e-Niro are o autonomie de până la 615 kilometri

Next post

Honda CR-V Hybrid debutează în 2019

No Comment

Leave a reply