SUV-urile au completat podiumul de vânzări Mazda în România în 2017
Mazda a reușit un nou an de succes în România din punct de vedere comercial, iar marca niponă se mândrește cu o creștere de 23% față de anul 2016.
Creșterea despre care vorbim se traduce prin 1.946 de unităti vândute în țara noastră, o valoare mică în raport cu competitorii, dar un rezultat bun pentru un producător care nu este la fel de popular precum mărcile europene în România.
SUV-urile de la Mazda au reușit să completeze podiumul vânzărilor în 2017, care este condus de hatchback-ul Mazda3. În urma sa sunt CX-3 și CX-5. Cel din urmă a primit o generație nouă în 2017 și tot a reușit să obțină o creștere de 12 procente a vânzărilor, pe când crossoverul de clasă mică a crescut cu șapte procente.
Transpuse în cifre, rezultatele lui CX-3 în România anului 2017 reprezintă 508 unități vândute, pe când CX-5 a fost foarte aproape, cu 447 de exemplare. Cei de la Mazda se declară încântați de rezultat, mai ales că anul trecut a marcat schimbarea de generație pentru CX-5, ceea ce se traduce mereu prin vânzări mai slabe pe fondul așteptării debutului noului model.
Reprezentanții Mazda nu au anunțat așteptările lor de vânzări pentru anul 2018, dar este clar că ei speră să repete și să depășească rezultatul din 2017. În ultimii ani, cei de la Mazda au tot reușit creșteri de vânzări de la an la an măsurate în două cifre. Fie că vorbim despre 10% sau 23%, cum a fost cazul anului trecut, este o creștere semnificativă pentru unul dintre puținii producători auto care nu aparțin de un conglomerat industrial sau concern multi-marcă.
No Comment