Home»Tehnica»Proiecte custom»Restomod ca la carte: Wagoneer by Icon 4×4

Restomod ca la carte: Wagoneer by Icon 4×4

0
Shares
Pinterest Google+

Icon 4×4 este o companie din SUA specializată în proiecte restomod și nu numai, iar tot ce a ieșit din mâinile lor este bun de pus în revistă fără niciun retuș.

Cel mai recent proiect al acestora este bazat pe un Kaiser-Jeep Wagoneer din 1965. Modelul a trecut printr-o restaurare completă, dar a primit și câteva modificări și îmbunătățiri, așa cum trebuie pentru a fi categorisit drept un restomod.

Pentru a putea duce la bun sfârșit această lucrare, cei de la Icon 4×4 au desfăcut modelul din 1965 până la ultimul șurub și au schimbat toate componentele care nu puteau fi recondiționate. În plus față de o simplă restaurare, această lucrare a inclus și un mic facelift, care s-a integrat remarcabil de bine pe fața modelului american vechi de cinci decenii.

Motorizarea aleasă este un V8 LS3 de la General Motors, care oferă 420 CP, iar șasiul a fost și el recondiționat complet. Frânele au fost modernizate și sunt semnate de Brembo, iar ele promit să strunească noua putere a modelului american. Interiorul a fost actualizat păstrând toate tușele retro ale Wagoneer-ului, incluzând boxele de pe bord și geamurile cu comandă manuală.

Sistemul audio are conectivitate Bluetooth, dar aceasta este mascată, iar antifonarea a fost realizată cu Dynamat. Toate butoanele din plastic de la bord au fost refăcute din aluminiu și numeroase ornamente au fost și ele refăcute din materiale mai rezistente și de calitate superioară celei oferite de fabrică în anii ‘60.

În mod interesant, au fost aplicate și câteva elemente moderne pe care nu le vedem, cum ar fi un hayon operat electric și asistență la parcare. Un asemenea proiect depășește 100.000 de dolari, dar cei care îl cumpără primesc exact ce își doreau: un look retro cu tehnologie modernă integrată subtil.

Previous post

Plasan Yagu - un side-by-side pentru grănicerii din lumea întreagă

Next post

BMW M5 Competition: Cel mai rapid model din istoria companiei

No Comment

Leave a reply