Home»Noutati»Range Rover facelift: acum cu variantă hibridă și interior inspirat de la Velar

Range Rover facelift: acum cu variantă hibridă și interior inspirat de la Velar

0
Shares
Pinterest Google+

Range Rover, modelul de vârf din gama cu același nume de la Land Rover, a primit un facelift. Este prima modificare de acest tip aplicată celei de-a patra generații a acestui model, iar principalele schimbări sunt la interior și la sistemele de propulsie.

Să trecem întâi în revistă noutatea de sub capotă. Vorbim despre primul Range Rover hibrid plug-in, ceea ce arată intențiile serioase ale englezilor în urmarea planului pe care l-au anunțat mai devreme în cursul acestui an. Sistemul hibrid plug-in oferă o putere totală de 404 CP și se numește P400e.

Vorbim despre un sistem de propulsie care poate asigura un sprint de la 0 la 100 km/h în 6.8 secunde și o viteză maximă de 220 km/h. Tracțiunea integrală este standard, iar la fel este și cutia de viteze automată cu opt trepte. Autonomia în modul electric este circa 50 de kilometri datorită bateriei de 13.1 kWh, iar încărcarea se face prin mufa dedicată amplasată în grila frontală.

Celelalte propulsoare din ofertă au primit și ele mici îmbunătățiri, cum ar fi câte 15 CP în plus pentru V8-urile alimentate cu benzină, pe când diesel-urile dezvoltă 258, respectiv 339 CP pentru varianta V8.

La exterior veți observa o nouă grilă frontală, jante noi și mici tușe de design schimbate la nivelul barelor de protecție. Interiorul s-a schimbat cel mai mult, iar acum acesta arată ca o variantă XL a celui prezent pe Velar, cu mici diferențe în anumite zone. Există și conectivitate smartphone, care îți permite să controlezi anumite funcții ale vehiculului prin intermediul unei aplicații de pe telefonul tău.

Poate că par extravagante aceste elemente astăzi, dar în 10 sau 15 ani le vom avea și pe mașinile de volum, dacă nu chiar mai devreme. Așa că nu trebuie să fiți dezamăgiți, pentru că fiecare pas mare sau mic în acest segment se reflectă cu timpul și pe modelele accesibile din aproape toate gamele. Mai țineți minte când era mare lucru să ai o mașină cu motor turbo sau cu motor cu injecție, ca să nu vorbim de ABS sau ESP? Cu timpul, le avem pe toate și pe mașinile noi pe care și le permit și oamenii din clasa de mijloc.

Previous post

Mitsubishi e-Evolution Concept: trei motoare electrice și inteligență artificială

Next post

Toyota Land Cruiser LC150 este disponibil pentru pre-comandă în România

No Comment

Leave a reply