Home»Noutati»Proiect de lege: Mașinile non euro, Euro 1 și Euro 2, interzise în București

Proiect de lege: Mașinile non euro, Euro 1 și Euro 2, interzise în București

0
Shares
Pinterest Google+

Mașinile cu motoare non-euro, Euro 1 și Euro 2 ar putea primi interdicție în Capitală începând cu ianuarie 2019 dacă proiectul de lege al unui consilier general de la PMP ar fi votat și transformat în lege.

Aceeași inițiativă propune restricția accesului mașinilor Euro 3 și Euro 4 în București în același interval orar, adică 06-22, începând cu 2020, respectiv 2021 pentru Euro 4. Proiectul propune amenzi cuprinse între 500 și 2.000 de lei pentru fiecare abatere.

Numele consilierului care a propus această măsură este Lucian Iliescu, iar el a ajuns în consiliul general al Primăriei Municipiului București pe listele PMP. Dânsul se gândește că măsura ar fi acceptabilă pentru cei care dețin aceste vehicule pentru că vor putea circula după ora 22 și înainte de ora 06:00, ceea ce le-ar permite transportul de alimente și alte produse utile.

Proiectul său va fi pus în dezbatere publică pe site-ul Primăriei București. Decizia va fi luată în funcție de părerile cetățenilor referitor la acest subiect, așa că acum este momentul să acționezi dacă ai o problemă cu această propunere.

Ținem să subliniem faptul că aproape jumătate dintre mașinile înmatriculate în București au fost fabricate înainte de intrarea în vigoare a normei Euro 5, deci acestea nu ar mai avea acces pe drumurile Capitalei între ora 6 și ora 22 din 2021 odată ce va fi votat proiectul. Consilierul nu a specificat câte vehicule ar fi afectate de prima restricție, cea pentru non-euro, Euro 1 și Euro 2, dar ne imaginăm că numărul lor este mai mare, din moment ce include și vehiculele care doar tranziteză Bucureștiul în timpul zilei.

Acel transit ar putea fi efectuat pe Centura Capitalei, la costuri ceva mai ridicate pentru proprietari, însă acea șosea este într-o stare deplorabilă și necesită reparații care întârzie să vină, ca să nu mai vorbim despre îmbunătățiri care să fluidizeze circulația, acestea din urmă fiind promise de ani și ani, fără niciun rezultat.

Previous post

Rolls-Royce testează noul Cullinan în deșert

Next post

Cel mai rapid SUV din lume: Un Nissan Qashqai cu motor de GT-R

No Comment

Leave a reply