Home»Noutati»Porsche Cayenne 2018 debutează fără diesel

Porsche Cayenne 2018 debutează fără diesel

0
Shares
Pinterest Google+

Porsche Cayenne a primit o nouă generație, iar aceasta a fost dezvelită în fața presei înainte de debutul de la Salonul Auto de la Frankfurt.

Modelul german este la fel de ușor de recunoscut, dar vine cu un aspect proaspăt. Plafonul este mai plonjat, iar partea frontală este dotată cu grile de aer mai mari și mai impunătoare, completate de un set de blocuri optice cu LED-uri. Dacă vi se pare cunoscut aspectul, înseamnă că designerii Porsche și-au făcut treaba, pentru că noul Cayenne încearcă să îmbine spiritul acestui model cu cel al lui 911, perla de pe coroana mărcii din Zuffenhausen. Stopurile amintesc de Panamera Sport Turismo, cel mai sportiv break din lume.

Interiorul a primit cele mai puternice schimbări, pentru că noul Cayenne vine acum cu un ecran multimedia de 12.3 inch, care are comandă tactilă și care domină bordul. Evident, este conectat la internet și poate să facă o sumedenie de lucruri, așa cum te aștepți de la o mașină premium în 2017.

Ceasurile de bord sunt și mai interesante pentru că îmbină un turometru analogic cu două ecrane de șapte inch. Materialele de la bord au fost și ele îmbunătățite, iar multe forme familiare au fost schimbate. Clienții au la dispoziție mai multe posibilități de personalizare, așa că sperăm că se va merge mai departe decât clasicul amestec de piele crem și exterior negru. Excelentă la revânzare, dar lipsită de personalitate în viața de zi cu zi. Dacă tot îți cumperi un Porsche, nu vrei să trăiești cu un interior din piele roșie?

Spiritul practic al modelului este întărit de portbagajul care poate găzdui 770 de litri, ceea ce înseamnă cât vreo două portbagaje de Volkswagen Golf 7, dacă vrem sa rămânem cu comparațiile în cadrul concernului.

În materie de motorizări, cei de la Porsche au anunțat că încă n-au decis dacă și când să lanseze un diesel în gamă. Așa că au mai multe motoare pe benzină în ofertă. Cum ar fi două V6 benzină turbo. Unul dintre ele are trei litri și 340 CP, iar fratele său mai forțos are două turbine, 2.9 litri și 440 CP. Ambele vin cu o automată cu opt trepte în standard și cu tracțiune integrală permanentă.

Ca să ții în frâu toți caii de mai sus, Porsche a lansat un nou tip de frâne: discuri care sunt îmbrăcate într-un aliaj de tungsten, care sunt mai performante decât cele clasice și vin cu o durată de viață mai bună.

Cayenne-ul nou pleacă de la aproape 75.000 de euro în Germania. Prețurile pentru România vor fi anunțate în toamnă.

Previous post

Dacia Duster se pregătește de o nouă generație - primul teaser

Next post

Dacia Duster are o nouă generație - primele imagini oficiale

No Comment

Leave a reply