Home»Noutati»Diverse»Mitsubishi și Nissan sunt printre marii absenți de la Frankfurt

Mitsubishi și Nissan sunt printre marii absenți de la Frankfurt

0
Shares
Pinterest Google+

Mitsubishi și Nissan sunt printre marile mărci absente de la ediția de acest an a Salonului Auto de la Frankfurt.

Cei doi constructori japonezi au decis să nu se prezinte la ediția 2017 a Salonului Auto de la Frankfurt, cel mai mare salon auto din Europa și unul dintre cele mai mari din lume. Împreună cu ei sunt Peugeot, Volvo, Fiat, Jeep și Infiniti. Lipsește și Tesla Model 3, mașina electrică accesibilă a mărcii americane, care va fi pe piața din Europa în 2018. Cel mai probabil, aceasta va fi prezentă la Salonul Auto de la Geneva în 2018.

Volvo a anunțat de mai mulți ani că va limita prezența sa la saloanele auto internaționale, iar explicațiile suedezilor sunt legate atât de costurile acestor evenimente, cât și de posibilitatea beneficierii de o atenție pe măsură la un eveniment dedicat organizat în altă parte.

Ediția din 2016 a Salonului Auto de la Paris, un eveniment care este derulat alternativ cu cel de la Frankfurt, dar are dimensiuni similare, a înregistrat o scădere de 14% a vizitatorilor. Între timp, peste Oceanul Atlantic, salonul auto de la Detroit, evenimentul care deschide anul în această privință, a avut doar 9000 de vizitatori.

Producătorii de automobile devin din ce în ce mai interesați de costuri, așa că șansa ca produsele lor să fie văzute de câteva mii de oameni este deja prea scumpă în 2017 dacă ne uităm la sumele vehiculate pentru închirierea unui spațiu adecvat într-un centru de acest tip pe perioada unui salon auto, fără să menționăm costurile amenajării sale.

La saloanele auto internaționale, producătorii de automobile nu sunt la un târg, ci la o prezentare care încearcă să le transmită un anumit sentiment vizitatorilor, așa că este necesar un buget consistent pentru un stand care să atragă lumea.

Evenimentul din Frankfurt va avea o suprafață exhibițională de 200 de mii de metri pătrați, ceea ce este impresionant, dar poate fi un coșmar pentru jurnaliștii prezenți la eveniment din cauza timpului limitat pe care îl au la dispoziție pentru a relata de la fața locului.

Previous post

BMW vrea să producă mașini electrice în volume mari din 2020

Next post

Mercedes-Benz GLC F-Cell - viitorul SUV-urilor este alimentat cu hidrogen

No Comment

Leave a reply