Home»Noutati»Accesorii»Mic şi puternic: Warn ProVantage 4500

Mic şi puternic: Warn ProVantage 4500

0
Shares
Pinterest Google+

Warn a adus de curând pe piaţă noua gamă de troliuri ProVantage, destinată ATV-urilor. Cel mai puternic model din gamă este ProVantage 4500, un troliu conceput pentru ATV-uri mari sau autoturisme uşoare, oferid o forţă de tractare de 2.041 kg. ProVantage 4500 are o carcasă neagră vopsită în câmp electrostatic pentru a avea rezistenţă crescută la coroziune, un motor cu magnet permanent ce dezvoltă 1.9 CP şi un reductor planetar cu demultiplicare de 154:1.

Ambreiajul este ca şi la celelalte modele cu acţionare simplă dintr-un comutator rotativ. Troliul se poate comanda cu cablu de oţel de 15,2 m (cel mai lung din gamă) sau cu fir sintetic. Viteza de recuperare este una decentă la capacităţi mici, ca de exemplu 7,2m/min la mers în gol sau 3.4m/min la o forţă de tractare de 900kg, dar scade simţitor către capacitatea maximă (0.9m/min), acesta fiind o caracteristică generală a motoarelor cu magnet permanent.

Pachetul conţine pe lângă troliul echipat cu cablu, toate cele necesare instalării şi folosirii imediate: placă dedicată, cabluri de alimentare, role de ghidaj, cutia de relee, cârlig, telecomandă cu fir, buton de comandă pentru montat la bord (iluminat) şi, bineînţeles, manualele de utilizare. Întreg pachetul are o greutate de 15.2 kg, dar greutatea proprie a troliului este de doar 8.6 kg.

Troliul ProVantage 4500 reprezintă cea mai bună alegere atunci când aveţi nevoie de un toliu construit solid, care trebuie să funcţioneze ireproşabil de fiecare dată. Datorită greutăţii reduse şi al spaţiului mic pe care îl ocupă în raport cu forţa de tracţiune oferită, acesta are un domeniu de aplicabilitate ce se poate extinde şi către zona autoturismelor uşoare (Suzuki Samurai, Jimny, Dacia Duster), cu condiţia să nu fie folosit în regim de competiţie, iar folosirea la capacitate maximă să se facă, de preferat, prin intermediul unui scripete.

Previous post

Toyota a lansat noua generaţie Tundra

Next post

Conceput în România: cel mai avansat proiect Duster

No Comment

Leave a reply