Home»Noutati»Auto»Mazda încheie pe plus anul 2016. În România a vândut cu 45% mai mult ca în 2015

Mazda încheie pe plus anul 2016. În România a vândut cu 45% mai mult ca în 2015

0
Shares
Pinterest Google+

Mazda România a încheiat 2016 în creștere în dreptul volumelor comercializate: 1.583 de unități au fost livrate cumpărătorilor din piață, cu 45% mai mult decât în 2015.

Creșterea a fost determinată în principal de SUV-ul de clasă mică CX-3, care a contabilizat 476 de unități, adică 30% din totalul vânzărilor, podiumul fiind completat de Mazda3, cu 428 de unități și de SUV-ul CX-5 cu 398 de unități.

Astfel, vedem cum tendița pieței din România urmează trendul internațional, acela în care SUV-urile au prioritate.

Previous post

Gama Ford F-Series - De 35 de ani în vârful clasamentului din SUA

Next post

Nasser Al-Attiyah și Toby Price forțați să se retragă din Dakar 2017

No Comment

Leave a reply