Home»Noutati»Diverse»Mazda CX-5 conduce vânzările mărcii în România în primul trimestru al anului

Mazda CX-5 conduce vânzările mărcii în România în primul trimestru al anului

0
Shares
Pinterest Google+

Mazda CX-5 a înregistrat o creștere de 189% a vânzărilor pe piața din România în primul trimestru al anului 2018 în raport cu rezultatele din aceeași perioadă a lui 2017.

SUV-ul conduce vânzările mărcii nipone în țara noastră, cu 228 de unități în primele trei luni ale anului față de 79 de unități în primul trimestru al lui 2017. CX-3 se află și el în top, cu o creștere de 33%, respectiv 117 unități vândute în aceeași perioadă a acestui an.

Totodată, vânzările Mazda au crescut cu 45% în România în această perioadă, de la 371 la 538 de unități. Încă nu ne comparăm cu rezultatele din alte țări din Europa de Vest, fiind șanse slabe să ajungă Mazda la o cotă de piață record la noi, dar reprezentanții niponilor sunt încântați de rezultate, care sunt peste nivelul pieței în materie de creștere.

Previous post

Dacia Duster va avea două recall-uri în România: 525 de unități sunt afectate

Next post

Salonul Auto București - Spring Edition: 10-13 mai la Romexpo

1 Comment

  1. […] România se bucură în continuare de rezultate deosebite în materie de vânzări, remarcând o creștere de 35% în primele șase […]

Leave a reply