Home»Noutati»Diverse»Mai rar decât trifoiul cu patru foi: Mitsubishi Pajero Evolution

Mai rar decât trifoiul cu patru foi: Mitsubishi Pajero Evolution

0
Shares
Pinterest Google+

Mitsbushi Pajero Evolution este una dintre cele mai rare variante ale acestui model, dacă nu chiar cea mai rară.

Vorbim despre numai 2.500 de unităti construite, acesta fiind sinonim cu numărul minim de modele fabricate pentru a obține omologarea necesară în competiții la vremea respectivă. Mitsubishi a construit și vândut toate acele modele pentru a putea alerga cu Pajero în Dakar, unde a obținut victorii la clasa T2 în 1997 și 1998.

Pajero Evolution nu a împrumutat motorul lui Lancer, ci a părăsit fabrica cu un V6 de 3.5 litri sub capotă. Motorul dezvolta 276 CP la nivel declarativ, resursele reale putând fi mai ridicate, însă o înțelegere între producătorii niponi de la acea vreme limita puterea oferită de toate mașinile noi la 276 CP. Cuplul maxim era de 347 Nm și era obținut la 3.000 de rotații pe minut, în timp ce puterea maximă era atinsă la 6.500 rpm.

Accelerația de la 0 la 100 km/h era realizată în 8.5 secunde, iar viteza maximă era un impresionant 210 km/h. Masa sa era de 1.950 kilograme și sub caroserie puteai găsi două diferențiale cu alunecare limitată de tip Torsen. Suspensia avea o cursă mai lungă decât cea a modelului standard, iar cutia automată s-a dovedit a fi mai populară pentru clienți în ciuda faptului că a existat și o manuală cu cinci trepte în gamă.

Mitsubishi Pajero Evolution ar putea să nu se întoarcă niciodată în producție în forma văzută în galeria foto de mai jos, dar producătorul nipon intenționează să lanseze noi SUV-uri de performanță în ofertă. Acestea ar urma să fie echipate cu sistem de propulsie hibrid pentru a putea oferi un nivel de performanță și economie de carburant mai bun decât cel asigurat de tehnologiile clasice.

Previous post

Prima apariție publică a unei ambarcațiuni "invizibile"

Next post

Buick vrea să lanseze SUV-uri electrice

No Comment

Leave a reply