Home»Noutati»Lamborghini Urus este aici: 650 CP și 0-100 km/h în 3.6 secunde

Lamborghini Urus este aici: 650 CP și 0-100 km/h în 3.6 secunde

0
Shares
Pinterest Google+

Lamborghini Urus a fost prezentat oficial în Italia, chiar în sediul companiei din Sant’Agata Bolognese.

Modelul este primul SUV din era modernă a Lamborghini și nu împarte nimic cu LM002, primul SUV de la această marcă. Pentru moment, Urus are o singură motorizare în gamă, sub forma unui V8 de 4.0 litri, cu două turbosuflante, care dezvoltă 650 CP și 850 Nm.

Datorită acestor resurse, Urus poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3.6 secunde. Dacă ții accelerația apăsată în continuare, poți atinge 200 km/h la doar 12.8 secunde după ce ai plecat de pe loc. Insistența îți va aduce o viteză maximă de 305 km/h, pe care sperăm că nu vei încerca să îi atingi pe drumurile publice românești.

Ulterior, Lamborghini va oferi și o variantă hibridă plug-in, dar detaliile acelei variante vor fi anunțate ulterior. Până atunci, știm că Urus are o transmisie automată cu convertor de cuplu și op trepte. Sistemul de tracțiune integrală este reglat să împartă resursele între punți în proporțîe de 40/60 în favoarea spatelui. Până la 70% din cuplul disponibil poate fi transmis la roțile din față, pe când cele din spate pot primi până la 87% din cuplul disponibil. Tot roțile din spate au și direcție, împrumutată de la Aventador S.

Șoferul trebuie să aleagă între șase moduri de rulare: Ego, Sabbia, Terra, Neve, Corsa, Sport și Strada. Modurile Sabbia, Terra și Neve ridica garda la sol pentru conducere pe teren accidentat, pe când celelalte moduri sunt pentru șosea și diferite regimuri de conducere sportivă.

Urus are o lungime de 5.112 milimetri, o lățime de 2.016 milimetri și o înălțime de 1.638 milimetri. Ampatamentul său este de 3.003 milimetri, pe când masa este de sub 2.00 kilograme. Portbagajul are un volum de 616 litri, dar acesta poate fi extins la 1.596 litri dacă pliezi bancheta din spate. La interior vei găsi un sistem multimedia care integrează Apple CarPlay și Android Auto, recunoaște comenzi vocale și poate să-ți încânte urechile cu un sistem audio opțional de la Bang&Olufsen. Acesta din urmă dezvoltă 1.700 wați și are sistem 3D sound. Altfel, primești opt difuzoare în standard.

Dacă tot plătești un preț de pornire de 171.429 de euro în Europa, măcar să te răsfeți. Livrările încep în primăvară, așa că ai de așteptat dacă tocmai ai câștigat la loto și ai comandat un Lamborghini Urus. Credem că merită așteptarea, dar nu-i cea mai bună idee dacă tocmai ai câștigat o sumă mare de bani în loc să o produci prin muncă.

Previous post

Dacia Duster Edition One - serie limitată disponibilă exclusiv online

Next post

Kia Stinger a debutat în România: start de la 33.800 euro

No Comment

Leave a reply