Home»Tehnica»Proiecte custom»Jeep Wrangler 6×6: o conversie propulsată de un motor cu abur

Jeep Wrangler 6×6: o conversie propulsată de un motor cu abur

0
Shares
Pinterest Google+

Jeep Wrangler este o bază populară pentru proiecte custom în Statele Unite ale Americii, iar un atelier numit Haux Design a convertit un asemenea model la propulsie cu abur.

Motorizarea este un V4 din anii 1960 și are o cilindree de 1.638 centimetri cubi. Propulsorul dezvoltă aproximativ 140 CP, dar impresionează printr-un cuplu motor de 3.389 Nm. Transmisia manuală cu șase trepte a fost păstrată la nivel de carcasă, dar are o treaptă pentru marșarier și două pentru mers înainte, dintre care una are reductor. Din această cauză, soluția nu este pretabilă pentru deplasări pe distanțe mari sau cu viteze ridicate.

Partea frontală este ușor modificată, pe când spatele și profilul sunt de nerecunoscut. Wrangler a primit un boiler de dimensiuni generoase și un rezervor de apă care ține 208 litri, adică 55 de galoane în standardul american. Rezervorul de kerosen este de 16 galoane americane, adică 60 de litri. Cele două elemente sunt adevăratul motiv care a dus la montarea celei de-a doua punți spate, adică pentru a susține masa acestora alimentate complet.

Alte schimbări includ o casetă de direcție modificată, dar de origine Toyota, arcuri lamelare BDS pe spate și amortizoare Fox pe puntea față, o punte TeraFlex D60 pe spate și alte planetare. Interiorul prezintă un amestec de piese standard de Wrangler cu comenzi care aparțin unei locomotive, acestea din urmă fiind necesare pentru comanda sistemului de propulsie cu abur. Nu știm cât a costat această conversie, dar probabil că nu se încumetă niciun atelier din Europa la asemenea modificări.

 

Previous post

Range Rover Evoque și Land Rover Discovery Sport primesc motoare noi

Next post

Toyota Hilux Bruiser - un custom cu tentă retro pe care nu îl poți cumpăra

No Comment

Leave a reply