Home»Noutati»Fuso Canter 4×4, in curand pe pietele din Europa

Fuso Canter 4×4, in curand pe pietele din Europa

0
Shares
Pinterest Google+

Fuso Canter este cel bine vandut camion al Daimler din lume. Dupa lansarea noii generatii complet reproiectate, ce a avut loc in 2011, a venit timpul si pentru versiunea 4×4, ce urmeaza sa ajunga in curand si pe piata din Europa. Productia acestuia va avea loc la fabrica Tramagal din Portugalia si va incepe la sfarsitul lunii februarie, anul acesta.

Modelul Canter 4×4 este 6C18 cu masa maxima autorizata de 6,5 tone, o cabina Comfort de 2 m latime, si o putere de 129 kW (175 CP). Tractiunea integrala este part-time si poate fi activata sau dezactivata chiar si in timpul mersului pentru o eficienta ridicata a consumului de combustibil. Autovehiculul este echipat standard cu o punte spate care beneficiaza de diferential blocabil. Transmisia este manuala cu cinci trepte, iar raportul puntii din spate este de 1:5.285.

Clientii acestui model au posibilitatea de a alege intre o cabina individuala si o cabina echipata cu 3, respectiv 7 locuri, cu ampatamente de 3.415 mm si 3.865 mm. Capacitatea de incarcare a sasiului variaza intre 3.500 kg si 3.735 kg. Datorita structurii sistemului de tractiune integrala, unghiul de atac este de 35 de grade fata de cel de 18 grade al modelului Canter 4×2, in timp ce unghiul de degajare este de 24 de grade, faţă de cel de 11 grade regăsit la modelul anterior. Garda la sol a crescut fata de modelul 4×2 de la 219 mm până la 320 mm.

Capacitatea off-road a camionului Fuso Canter 4×4 il recomanda pentru zonele in care este nevoie de operare pe alte suprafete decat cele asfaltate, cum ar fi in santierele de constructie, in sectorul energetic sau in cel de servicii, dar poate servi si ca platforma pentru dezvoltarea unor autocampere pentru expeditii 4×4. In functie de accesorizare, Fuso Canter 4×4 poate fi folosit pentru servicii de deszapezire sau pentru imprastierea de material antiderapant. Autocamionul are o latime de 2 m, ceea ce il recomanda pentru drumurile inguste.

Aspectele practice ale lui Canter au ramas neschimbate: manevrabilitate buna (intoarcerea Canter 4×4: 13,5 m sau 15,1 m, in funcţie de versiune), economie de spatiu prin cabina asezata peste motor, design robust, pozitie discreta a schimbatorului de viteze pe bord, siguranta imbunatatita datorita structurii solide a cabinei si frana de motor eficienta.

Previous post

Un strop de lumina – Cimpeni, 16 februarie 2012

Next post

Honda dezvaluie primele imagini cu CR-V Prototype

No Comment

Leave a reply