ARO, ieri si azi ...

Masini romanesti 4x4.
User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby Razvan4x4 » 14 Feb 2014 10:29

vercingetorix wrote:Ia incearca cu un Duster sa intri in teren...moare din prima, fii pe pace.


Pana una-alta, Duster a facut mai multa "branza" in teren decat a facut Aro (vezi Campionatul National, Breslau, TAT). Inteleg ca ai iesit cu Dusterul in teren si e varza si imi recomanzi si mie sa incerc, ca sa vad cum e :D
Casa Iacob nu e acasa

vercingetorix
Posts: 10
Joined: 09 Apr 2012 18:58
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby vercingetorix » 14 Feb 2014 12:05

Uzina Aro a murit de mai bine de 10 ani, deci nu mai are cine sa sustina/promoveze marca autohtona.
Dacia Duster e sustinuta de Grupul Renault...
Nu am Duster, am fost la o iesire cu cineva cu Duster si mi s-a sters orice dubiu...e mai bine sa nu paraseasca asfaltul.
Doar pentru info, cam ce a reusit Aro de-a lungul timpului:

http://www.evenimentulmuscelean.ro/inde ... ional.html

User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby Razvan4x4 » 14 Feb 2014 13:14

Aro e miezul. Aro e cel mai bun. Daca nu era Ceauseascu, Aro dadea clasa la Toyota. Pe unde merge Aro fluierand, alte masini se chinuie. Romanii nu au fost lasati sa faca lucruri bune de catre straini si imperialisti. Aro la vremea lui era cu LR si Mitsubishi, ba chiar mai bun, ca inventase puntea independenta. Daca eram patriot si roman adevarat, imi luam Aro, nu Toyota. Sper ca o ok acum si putem sa lasam topicul in pace.
Casa Iacob nu e acasa

vercingetorix
Posts: 10
Joined: 09 Apr 2012 18:58
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby vercingetorix » 14 Feb 2014 14:17

Chiar nu inteleg reactia asta.
Am spus ce aveam de spus, documentat cu niste date.
In fine, sa o lasam balta.

Si ca sa fiu ontopic, un tuning la un 328 cu punte rigida.
Attachments
328.jpg

User avatar
H2H
Posts: 229
Joined: 27 Oct 2010 17:34
Location: Bucuresti & Orient
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby H2H » 14 Feb 2014 15:16

Reactia a fost din partea ta cand ai vazut pozele cu Oltcit/Aro si ai enuntat ca judecata de mare valoare parerea ciobanilor cum ca Aro/Ims da mucul la orice pe unde merg ei. Adica pardon, avem p'aici destui care stiu ce-i aia "trafic greu" de padure si obstacole.

Nu dau cu pietre-n Aro, nici in IMS, mai mult...mi-as dori un IMS preparat, macar pt istoria lui si pentru placerea de a merge descoperit dar ca sa dezvoltam acum o aiureala gen "Toyota, Nissan etc si altele, crapa unde danseaza Aro" mi se pare copilaresc.

Sa-mi fie cu iertare dar e ca-n bancul ala "Normal ca fac misto dar tu ai inceput". Acum try to relax, no offense intended.

PS: poza pusa de tine se cam incadreaza la Tuning/Asa nu. La flexul ala vad ca are niste gume numai potrivite pentru iesit in munte, sa-i urez victorie la patinaj individual la Sochi?

bronco
Posts: 232
Joined: 22 Oct 2010 00:34
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby bronco » 14 Feb 2014 17:54

Moke ceea ce tu vezi ,... nu se exista !
328, 244 , sau ce vrea p...a mata pe punti rigide nu se exista!
Ideea de baza pentru marii sustinatori ai ARO este :cand ati avut-o va-ti batut joc de ea; furturi, calitate muci, etc. Dupa ce-am futut-o , vaaaaiii ce pacat !
Bah, voi va hotarati ?!

vercingetorix
Posts: 10
Joined: 09 Apr 2012 18:58
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby vercingetorix » 14 Feb 2014 18:12

Eu doar am relatat ce mi-a spus sateanul din comuna Salciua jud. Alba.
Poate ar fi o idee sa-i impingem o vizita sa-i verificam teoria, atunci vedem cine e mai tare in...cardan.
Daca stiam ca sunteti sensibili la subiectul "japoneze" imi vedeam de treaba. :mrgreen:
In ce priveste subiectul Aro, pe mine ma deranjeaza disparitia uzinei si pierderea unor locuri de munca.
Cat de bun sau cat de prost e Aro, am dat linkul cu rezultatele, fiecare judeca.
Da, Aro 328 nu a avut rigida din fabrica, dar cum topicul este "tuning4x4-asa nu" mi s-a parut ontopic.
Si tot in acest registru, mai pun o poza cu "Margareta" este un Aro 10 pe sasiu de M461 si motorizare TDX28, sper sa nu ma insel.
Cine a participat la iesiri in zona Campulung o stie, face treaba.

p.s. Aro 328 are Simex-uri, in poza avea niste AT-uri de test, sa vada pe unde atinge.
p.s.bis nenea bronco, sper ca nu la mine te referi, nu am nici o legatura cu distrugerea fostei uzine Aro.
nu ma deranjeaza prea tare exprimarea mata, ma mir ca doar sub-antetul acestui forum este "forum fara cocalari"
Attachments
aro 10 ims.jpg

User avatar
H2H
Posts: 229
Joined: 27 Oct 2010 17:34
Location: Bucuresti & Orient
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby H2H » 14 Feb 2014 21:33

Topicul asta este cum sa nu faci tuning, in sensul "Asa NU!"

Tu continui sa pui poze si sa spui una alta in loc sa faci un separat cu ce crezi tu ca este pozitiv la Aro. Pui motor de 4x4adventure (honest mistake) pe structura de Calugareni si ne mai faci si cocalari, tot pe noi :))))))))))))))))

svejk
Posts: 608
Joined: 15 Nov 2011 14:33
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby svejk » 15 Feb 2014 17:36

dau si eu cu copy paste din comoara de informatii reprezentata de evenimentul muscelean (apropos, ce evenimente mai sunt in c-l muscel de cand s-a inchis fabrica si nu se mai aud focurile de arma ale paznicilor?)

• Între timp, o maşină ARO restilizată, cu care, în anul 1982, au participat la „Raliul Tunisiei”, de unde, tot aşa, s-au întors pe primul loc la volanul mărcii ARO.
• Marca ARO a participat la „Raliul Islandei” şi la „Raliul Faraonilor” din Egipt, în anul 1983. Competiţie de unde s-au întors victorioşi la volanul maşinii româneşti, câştigând acelaşi loc I, la „Raliul Islandei, după o cursă de mai bine de 3.000 de kilometri, prin deşertul Sahara.

mi-e lene sa mai citez, dar daca aveti rabdare sa mai cititi "istorie adevarata", articolul abunda. in tampenii, adica.

le: si dupa sfatul lui max sau a sosetei prin care vorbeste, despre morti numai de bine :)

User avatar
RZV
Macaragiu
Posts: 1271
Joined: 18 Sep 2010 20:34
Contact:

Re: ARO, ieri si azi ...

Postby RZV » 17 Feb 2014 09:12

Eu nu am avut Aro,am scapat de binefacerea asta.Cind aveam 18 ani,aveam o mandrete de Dacia autohtona si un prieten cu o mandrete de ARO. Ce-mi aduc aminte este ca o pornea cu o festila,ca nu mergea nimic la ea,putea a motorina mereu si cind imi era noaptea mai draga sau iubita mai noua,intotdeauna faceam o pauza de actiune sa-i caut un tractor....... :lol: tineretea,deh.
Ps- acelasi om are acum Duster,ironia sortii,de care este super mandru :idea:

Observ pe zi ce trece ca fiecare isi lauda puiul,cum zicea Ricardo,fara sa puna in functiune nimic altceva...gen creier.
Nu poti crede,este impotriva firii,sa nu acceptai limitari ale masinii detinute doar pentru ca tu esti proprietar.Si totusi sunt oameni seriosi,care sustin niste ineptii,doar pentru ca sunt indragistiti de masina lor si au citit pe net partea aia super ok despre tehnica aplicata la masina lor. Wrangler cea mai tare,nu o bate nimic, se bate singura cind se rupe cardanul la prima urcare...
V-am mai spus,Wrangler este cea mai tare masina de offroad.Alaturi de raposatul ARO care mai ales in varianta bricolata merge de spinteca sleaurile.

Si dupa un post din asta ori posesorul admonestat se supara-daca este un forum cu masini generale unde posesorii ii darama ideea
Ori apar 2-3-5 posesori de Wrangler/Aro :lol: care declara ca sustinatorul ideilor adevarate este bulangiu, egocentric, laudaros si ca strica topicul impecabil in laudarosenie fata de masina adorata.
Mai bine macaragiu, decit bulangiu ........


Return to “Romanesti. Aro, IMS si... Dacia”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest