ARO, ieri si azi ...

Masini romanesti 4x4.
vercingetorix
Posts: 10
Joined: 09 Apr 2012 18:58
Contact:

ARO, ieri si azi ...

Postby vercingetorix » 12 Feb 2014 17:22

Sunteti cam in eroare cu informatiile.
Pentru un Aro cu motor D127 (Brasov) se plateste impozit in jur de 4000 de ron/an.
Asa ca in zonele de munte oamenii si-au traforat Aro-urile facandu-le niste hibrizi numite "trashcarete".
Au pastrat sasiul de Aro si au bricolat o structura ca sa poate merge cu ele, inmatriculandu-le la primarie pe numere galbene.
Impozitul devine 100-200 ron/an.
Am intrebat pe un cioban din judetul Alba de ce nu-si ia o toyota sau nissan...mi-a spus ca nu rezista, pe unde duce el oile numai Aro sau IMS razbeste.

Si poze cu Oltcit pe sasiu de Aro 10.
Attachments
oltcit 1 (Medium).jpg
olticit 2 (Medium).jpg

User avatar
AdrianT
Posts: 334
Joined: 21 Oct 2010 06:27
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby AdrianT » 12 Feb 2014 20:55

vercingetorix wrote:Am intrebat pe un cioban din judetul Alba de ce nu-si ia o toyota sau nissan...mi-a spus ca nu rezista, pe unde duce el oile numai Aro sau IMS razbeste.


:o :o :o :o :o

User avatar
RZV
Macaragiu
Posts: 1271
Joined: 18 Sep 2010 20:34
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby RZV » 13 Feb 2014 08:58

Fiecare are dreptul la o parere.Sunt intr-o discutie avansata pe un forum cum ca Wrangler este cea mai cea masina de offroad,dintotdeauana.
Nu te poti contrazice cu omul,cum nu te poti contrazaice nici cu ciobanul.
Omul asta a avut asta stie ca si ciobanul ,o tine pe al lui.Jmecheria este sa faci tu diferenta, ca daca vrei sa schimbi oameni si mentalitati.....
Mai bine macaragiu, decit bulangiu ........

User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby Razvan4x4 » 13 Feb 2014 09:05

Pe mine m-au fascinat niste lucruri, ca de exemplu ca Aro cu motor si cutie de Toyota era miezul, mama masinilor de teren, etc. In acest timp, Toyota cu motorul, cutia, puntile si sasiul ei, era un kkt care nu se putea tine dupa acel Aro prin padure. La fel si cu IMS-ul cu punti si motor de Nissan. Lume necajita...
Casa Iacob nu e acasa

User avatar
koala
Posts: 237
Joined: 14 Mar 2011 21:01
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby koala » 13 Feb 2014 13:08

Cum era, mah, vorba aia? Fiecare cioara-si lauda puii!

Plm, asa si cu ciobanii aia...

vercingetorix
Posts: 10
Joined: 09 Apr 2012 18:58
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby vercingetorix » 13 Feb 2014 13:55

Acuma nu trebuie sa stati suparati din cauza unui Aro.
Desi am vazut de cateva ori in teren cum japonezele se chinuiau pe unde Aro nici nu se sinchisea.
Cred ca din cauza pilotului...si poate a transmisiei fara diferential central.
Iar in ce priveste Aro cu motor D127...are cuplu maxim pe la 1650rot/min...e greu de "omorat" indiferent de teren/panta.
De-aia spunea ciobanul ca il prefera.
Si ma opresc aici, cred ca-s offtopic.

User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby Razvan4x4 » 13 Feb 2014 22:44

Da, motorul de Brasov e dat dracului. Dezvolta 180Nm/1.600 rpm, iar unul de Duster cam 240Nm/1.750 rpm. Si totul la sub jumatate din cilindree, o treime din greutate si 42 CP in plus. Nu are rost sa mai vorbim de consum, emisii, etc. In aceste conditii nu e de mirare ca motorul de Bv se afla pe scara evolutiei tehnice undeva la... cimitir. Cat despre japoneze care se chinuiau pe unde trece aro.. asta nici nu am unde si cum sa o incadrez. De cand merg eu pe coclauri am vazut doua aro (un 243 al lui MihaiAro) si un M461 al lui Semaca, care mergeau decent, iar asta pentru ca erau conduse de oameni care se stiau cu volanul si care faceau eforturi colosale pentru a le tine in viata. De la asta pana la ce spui tu, e ceva distanta. Sau poate Chuck Norris are Aro.
Casa Iacob nu e acasa

User avatar
H2H
Posts: 229
Joined: 27 Oct 2010 17:34
Location: Bucuresti & Orient
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby H2H » 13 Feb 2014 23:11

Off-road ciobanesc cred ca e ultima fita. Se ia cu Aro si branza.

User avatar
RZV
Macaragiu
Posts: 1271
Joined: 18 Sep 2010 20:34
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby RZV » 14 Feb 2014 07:58

noroc cu H2H ca devenise serioasa discutia.....
PS: Ai uitat rosiile ca d-atata branza,suntem satui.... :lol:
Mai bine macaragiu, decit bulangiu ........

vercingetorix
Posts: 10
Joined: 09 Apr 2012 18:58
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby vercingetorix » 14 Feb 2014 10:17

suzuker wrote:Da, motorul de Brasov e dat dracului. Dezvolta 180Nm/1.600 rpm, iar unul de Duster cam 240Nm/1.750 rpm.


Cred ca si Bugatti Veyron are niste parametri superiori Brasovului, dar nu vad legatura...
Ia incearca cu un Duster sa intri in teren...moare din prima, fii pe pace.
Vorbim de masini cu solutii tehnice diferite si construite/proiectate la multi ani distanta.
Raman la parerea ca un Aro cu rapoarte 7/36 sau 8/33 si cu niste gume adecvate nu se face de ras in teren.
Ca nu e minunea tehnicii mondiale, sunt de acord.
Ce sa fac, asa suntem noi astia cu Aro, nu ne pute branza cu rosii...


Return to “Romanesti. Aro, IMS si... Dacia”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest