ARO, ieri si azi ...

Masini romanesti 4x4.
vercingetorix
Posts: 10
Joined: 09 Apr 2012 18:58
Contact:

Re: Tuning-ul 4x4 Cum sa NU

Postby vercingetorix » 17 Feb 2014 10:47

H2H wrote:Topicul asta este cum sa nu faci tuning, in sensul "Asa NU!"

Tu continui sa pui poze si sa spui una alta in loc sa faci un separat cu ce crezi tu ca este pozitiv la Aro.


Eu nu am pledat sa faca cineva traforaj din masina proprie.
Am postat fiind mai apropiat de marca Aro si avand ceva poze cu subiectul asta.
Nu stiu de unde a rasarit ideea ca Aro e cea mai grozava si peste toate marcile...eu doar am relatat o discutie avuta cu un om ce urca pe munte zilnic.
Ma repet, cine nu crede sa mearga la Salciua si pe Valea Ariesului, restul sunt vorbe.

Multumesc de oferta, e prea mare onoarea sa existe un topic dedicat pentru singurul (cred) posesor de Aro de pe forum.
Ostilitatea nu face casa buna cu felul meu de a fi si cu ceea ce inteleg eu prin 4x4 si off-road.(nu pricep de ce atata ura si inversunare pentru singura marca nationala ce a si incetat sa mai existe)
Poate ar fi nimerit sa nu mai postez si sa raman doar un simplu cititor, ma gandesc....

svejk
Posts: 608
Joined: 15 Nov 2011 14:33
Contact:

Re: ARO, ieri si azi ...

Postby svejk » 17 Feb 2014 11:35

ura si-nversunare?:D
la mine, motivele sunt:
- un gunoi scump, vandut drept masina de teren, in fapt o capcana pe roti, indiferent de conditiile de exploatare.
- un "vis" din copilarie calcat in picioare acum vreo 15 ani de catre mizeria mai sus-mentionata, construita cu mandrie de romanii nostrii, cu mucii stersi pe basca
- o tona de bani (munciti) aruncati pe gunoiul asta, in conditiile in care puteam sa-i topesc mult mai inteligent/placut/util
- o cutie de viteze explodata in mers, pe sosea, la 70km/h, cu bucati de pinioane care trec prin carcasa cutiei, prin tunelul central si care deschid un fel de mica plafoniera
- si multe altele, mi-e lene/sila sa mai scriu... orice posesor (fost, in majoritate:D) de aro, cu putin creier si bun simt poate confirma aspectele de mai sus. fara a se ascunde dupa basca nationala, cu pete de "valvolina" si manjita de mucii vajnicului maistru de c-lung.

User avatar
RZV
Macaragiu
Posts: 1271
Joined: 18 Sep 2010 20:34
Contact:

Re: ARO, ieri si azi ...

Postby RZV » 17 Feb 2014 11:40

hai sa-ti raspund eu, sunt cumva in situatia ta.....
Sustii ca oamenii din zona mentionata- nu le spunem ciobani ca suna dubios-fac offroad cu aro si sunt super multumiti.Avem pretentii ca stim ceva despre 4x4.Aro este un monument national.unul care cu siguranta este slabut si prost gandit prin comparatie cu multe alte 4x4.

In fata multor useri care nu vorbesc doar sa se auda,tu-un tip de pe un forum ,necunoscut celorlati-care intamplator se cunosc si nu-s niste domnisoare, sustii ca sa mergem acolo-Nu am retinut locatia- sa vedem, restul sunt vorbe.Sa vedem ce? Stiu un rom zis de unii tigan, cu un U650 cu troliu mecanic care ar da clasa multor masini de aici sa nu spun si mai multor soferi de offroad pe dealurile unde taie padurea dupa cum il taie pe sef-su capul....si? asta este o teorie pe care o sustin eu,care stiu exact ce vorbesc in cunostinta de cauza si am dreptate. Dar nimeni nu intelege cum un U 650 poate merge pe acolo pentru ca nu a fost gindit sa faca asta.si nici nu o face reusit aproape niciodata doar condus de respectivul dopat bine cu alcool.
Cred eu ca nici el fara citeva beri nu ar face-o.....

Astea sunt raritati care intaresc regula ca maina nu pote, se rupe si costa cit nu face....sa nu mai spunem de tiganii cu punti fixe,traforaje sau alte chestii. Acum ai inteles ideea?

Nu ai cum sa cistigi mergand pe cartea asta.
Da, Aro = istorie Romaneasca.
da, Aro = ocazie pierduta.
dar, aro cel mai bun- nu exista,indiferent de cita branza are ciobanul ala de investit :lol:

Sper ca intelegi unde bat.
Acum am vzut ca a mai scris cineva inainte......pe aceeasi idee dar mult mai plastic in adevar :lol:
Mai bine macaragiu, decit bulangiu ........

vercingetorix
Posts: 10
Joined: 09 Apr 2012 18:58
Contact:

Re: ARO, ieri si azi ...

Postby vercingetorix » 17 Feb 2014 11:51

Cred ca nu mai e nimic de adaugat, pentru mine totul e clar.
Cine vrea sa mai dezbata subiectul e bine-venit, din punctul meu de vedere topicul se poate inchide.

svejk
Posts: 608
Joined: 15 Nov 2011 14:33
Contact:

Re: ARO, ieri si azi ...

Postby svejk » 17 Feb 2014 12:45

tocmai acum, cand incepusem sa ne dezmortim nitel?

cristiblondu
Posts: 57
Joined: 07 Oct 2011 06:54
Contact:

Re: ARO, ieri si azi ...

Postby cristiblondu » 17 Feb 2014 13:54

Ce v-ati infierbintat asa,are omul o masina la care tine si de care este multumit si voi ii rupeti capul.
Ce vreti sa laude Toyota sau Nissan ?
@"V-am mai spus,Wrangler este cea mai tare masina de offroad.Alaturi de raposatul ARO care mai ales in varianta bricolata merge de spinteca sleaurile.",Razvane! eu le-am avut pe amindoua si fiecare a avut farmecul ei cu bune si cu rele :lol:

User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Re: ARO, ieri si azi ...

Postby Razvan4x4 » 17 Feb 2014 13:58

cristiblondu wrote:...eu le-am avut pe amindoua si fiecare a avut farmecul ei cu bune si cu rele...



Absolut! Nu despre asta era vorba. Problema e cand te apuci de niste glorificari care nu au rostul, gen aro trece fluierand si alte masini se chinuie. Plm, eu nu am vazut niciodata asa-ceva si cred ca nu sint singurul.
Casa Iacob nu e acasa

User avatar
RZV
Macaragiu
Posts: 1271
Joined: 18 Sep 2010 20:34
Contact:

Re: ARO, ieri si azi ...

Postby RZV » 17 Feb 2014 14:08

Fiecare are partea ei frumoasa, Blondule..
Un IMS ca scos din cutie sau un Wrangler din 91 refacut impecabil, este o mare chestie care ma lasa fara replica.

Dar de aici pana la a declara tu,ca posesor de Wrangler chiar si preparat si culmea facut de tine cu manutele tale ,ca bati orice in teren si ca a ta masina nu se rupe,spinteca concurenta,pipi orice 4x4 etc,este departe de adevar si stim amandoi.

Eu cred cu maxima tarie ca nu exista masina perfecta,facind abstractie de marca ce o detine ficare.toate au hibe,unele au mai multe chiar....
Mai bine macaragiu, decit bulangiu ........

User avatar
koala
Posts: 237
Joined: 14 Mar 2011 21:01
Contact:

Re: ARO, ieri si azi ...

Postby koala » 17 Feb 2014 16:59

ARO, la vremea sa, a fost o masina decenta... romanii isi faceau treaba cu ea, piesele erau "eftinache" iar mecanica simpla nu dadea de furca mecanicilor de CAP.
"Muncita" cu bun simt, masina tragea ca un magar credincios si nu ridica mari probleme de intretinere. Asta era acu' douaj' de ani...
In momentul de fata, in anul de gratie 2014, propozitiile de genul:

"Am intrebat pe un cioban din judetul Alba de ce nu-si ia o toyota sau nissan...mi-a spus ca nu rezista, pe unde duce el oile numai Aro sau IMS razbeste."
sau
"Ce sa fac, asa suntem noi astia cu Aro, nu ne pute branza cu rosii..."

starnesc, cel putin, nedumerire & zambete. :lol: :lol: :lol:

User avatar
semaca
Vedeta
Posts: 424
Joined: 14 Oct 2010 23:28
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ARO, ieri si azi ...

Postby semaca » 17 Feb 2014 22:35

Am avut IMS si am fost fericit la vremea respectiva! Mi se parea fain sa trec pe unde treceau altii cu masini ''straine'' sau chiar mai mult, sa le iau fata cu taraboanta mea! M-a obosit insa fiabilitatea jenanta a pieselor...mai mult stateam pe langa ea decat ma dadeam in teren. Asa nici Niva nu e o masina proasta dar are aceeasi hiba. Am vandut-o pe bani putini unui pasionat, ca si mine, si acum vad ca sade si rugineste undeva prin centru, pe langa govern... Eu vad asa problema: pe timpul lui Ceasca toti aveam Dacii 1300 si Aro...normal ca erau cele mai bune!!! Dar, pe urma, s-au mai vazut si altele! Acum n-as renunta la Toyota decat, poate, pentru un...G-eu...sau un HDJ!
sa ne vedem sanatosi ...unde vrea cardanul nostru!!!
Toyota Landcruiser KZJ 73 - 3.0l


Return to “Romanesti. Aro, IMS si... Dacia”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest