Ma bate un gind de ceva vreme. Vreau sa-mi iau din nou masina cu 4 roti. Am ales sa pastrez Laguna pentru uz zilnic si drumuri lungi cu familia si sa iau un 244 pentru tras prin paduri si dat cu el de toti copacii.
Planul e sa iau o masina cu motorul praf; mai mult pentru acte si sasiu. Caroseria, oricum va veni dezechipata si lasat doar strictul necesar (fara taiserie si fete de usi). Motor, ma gindesc sa pun pe el cel care s-a pus pe nissan terrano 2 de 2,7 td cu intercooler de 125 de cai (se poate cipui pina pe la 140). Mi se pare un motor mai reusit pt. Aro decit cel de patrol 2,8 care este mult mai greu. Vreau sa tin masina cit mai usoara. Plus ca distributia este pe lant, asa ca stau mai linistit din punctul asta de vedere.
Gume de 33/10,5/15. Daca nu duc diferentialele, il trec pe punti de patrol de 2,8.
In interior, 2 scaune scoica pe fata (eventual unul si in spate, pina mai creste junioara) si un rollcage.
Buget:
Aro maxim 500 euro
Nissan terrano am gasit aseara pe ebay la englezi cu 999 GBP + transport (ma gindesc ca recuperez ceva banuti dupa ce vind caroserie si ce mai ramine din el)
Plus munca mea; nepretuita
Intrebari pt. cunoscatori:
Cit de bine este construit sasiul de Aro? Ar trebui intarit pe ici pe colo prin partile esentiale? Recunosc ca nu stiu mai nimic despre masina asta. Mi-am facut cont pe forumul aroistilor, dar inca nu mi-a fost aprobat de administrator. Mai insist si pe acolo.
Merci dinainte!
Merita investit in 244?
-
- Posts: 37
- Joined: 26 Sep 2011 11:27
- Location: Cluj-N
- Contact:
- busu4x4
- Posts: 964
- Joined: 23 Sep 2010 14:15
- Location: Bucuresti, Tineretului
- Contact:
Re: Merita investit in 244?
Poate te ajuta astea
http://suzukidojo.blogspot.com/2009/10/ ... or-si.html
http://suzukidojo.blogspot.com/2009/10/aro-2.html
De sasiu nu stiu ce sa-ti zic, dar caroseria... Eram acolo cand montau body-lift-ul si se mirau ca se mai inchid usile cum trebuie, dupa "lifting"
http://suzukidojo.blogspot.com/2009/10/ ... or-si.html
http://suzukidojo.blogspot.com/2009/10/aro-2.html
De sasiu nu stiu ce sa-ti zic, dar caroseria... Eram acolo cand montau body-lift-ul si se mirau ca se mai inchid usile cum trebuie, dupa "lifting"
Live Free or Die Hard !!!!
-
- Posts: 37
- Joined: 26 Sep 2011 11:27
- Location: Cluj-N
- Contact:
Re: Merita investit in 244?
Eu ma gindeam sa tai din aripi portiunea aia iesita in afara; ca la dacia. De fapt, sa o intorc inauntru la 90 de grade si sa prind de ea overfendere dealea de guma. Mai cistig vreo 2-3 cm. Plus ca vreau gume de 10,5 latime. Nu stiu de ce se arunca lumea la cele de 12,5. In afara ca arata mai bine, nu vad nici un avantaj.
De inaltat, daca mai trebuie, merg si telescoape de raba si flanse la arcuri. Am vazut facut aici un grand cherokee. Nu a costat mai mult de 500 LEI cu tot cu manopera
Intre timp, mi-a fost activat contul la aroisti. Era o postare, in care zicea un nenea ca mai nou, daca se vad suduri pe sasiu nu iti mai da ITP-ul. Stiti ceva de povestea asta? Este reglementata? Sau o fi patit vreunul care s-a dus cu sasiul praf si acuma se generalizeaza in bunul stil romanesc?
De inaltat, daca mai trebuie, merg si telescoape de raba si flanse la arcuri. Am vazut facut aici un grand cherokee. Nu a costat mai mult de 500 LEI cu tot cu manopera
Intre timp, mi-a fost activat contul la aroisti. Era o postare, in care zicea un nenea ca mai nou, daca se vad suduri pe sasiu nu iti mai da ITP-ul. Stiti ceva de povestea asta? Este reglementata? Sau o fi patit vreunul care s-a dus cu sasiul praf si acuma se generalizeaza in bunul stil romanesc?
-
- Posts: 232
- Joined: 22 Oct 2010 00:34
- Contact:
Re: Merita investit in 244?
...e clar, n-a fost an bun pentru prune 2011 !
Marcel nu te dili la batranete ,ia frate un 3,3 /4,2 regulamentar ,inscrie-l la Breat Gritain si lasa 244 !
Platforma e muci; sasiu/caroserie,suspensie,frane,timpul e limitat ,iar de bani , mai bine sa nu vb !
cum zicea un clasic , "parerea mea"!
Marcel nu te dili la batranete ,ia frate un 3,3 /4,2 regulamentar ,inscrie-l la Breat Gritain si lasa 244 !
Platforma e muci; sasiu/caroserie,suspensie,frane,timpul e limitat ,iar de bani , mai bine sa nu vb !
cum zicea un clasic , "parerea mea"!
-
- Posts: 37
- Joined: 26 Sep 2011 11:27
- Location: Cluj-N
- Contact:
Re: Merita investit in 244?
Da. Aseara am stat pe forum la aroisti pina tirziu in noapte. Prea multa cafa, bauta prea tirziu. Dupa ce am luat la cunostinta cum e cu filfiitul rotilor (sau cum bat rotile din palme); calitatea desavirsita a I.F.S. mi-a cam trecut. Ma mai uit o vreme pe acolo, dar mi se pare ca pentru a fi utilizator de aro, trebuie sa ai puntina (sau mai multa) doza de masochism ...
- Razvan4x4
- Posts: 2117
- Joined: 17 Sep 2010 11:20
- Location: Bucureşti
- Contact:
Re: Merita investit in 244?
Si pe mine m-a batut gandul la un 244 mai demult, dar am renuntat din aceleasi motive ca si tine. Eu ma gandeam la unul mai nou, cu motor Toyota pe care dsa-l fac de expeditie. Cred ca ar merge totusi facut, insa pretul/munca nu stiu daca se justifica. Cel putin nu se justifica comparativ cu a cumpara spre exemplu, un Pajero. E clar ca ar trebui sa fii foarte motivat sa vrei aro
Casa Iacob nu e acasa
-
- Posts: 37
- Joined: 26 Sep 2011 11:27
- Location: Cluj-N
- Contact:
Re: Merita investit in 244?
Am mai surfat pe forum la aro. Din categoria defecte frecvente: se ovalizeaza gaurile de prindere a directiei. M-am lamurit. Din partea mea, se poate inchide topicul.
-
- Posts: 162
- Joined: 07 Feb 2011 11:21
- Contact:
Re: Merita investit in 244?
dar o merge sa imbracam un LR cu caroseria de la aro cu sasiul scurtat bineinteles? scurtarea sasiului nu-i o problema, se poarta pe aici
Return to “Romanesti. Aro, IMS si... Dacia”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest