Am facut un pic de research (momentan doar pretul pieselor) pentru motorul 2 LT, iar lista arata cam asa:
pistoane 1056
segmenti/set 132
suruburi chiulasa 243
set simering supape 99
garnitura chiulasa 227
garnitura capac supape 57
garnitura baie de ulei 41
garnitura evacuare 27
simering ax came 23
simering arbore fata 23
simering arbore spate 102
bujii set 232
pompa de apa 351
filtru ulei 55
filtru aer 85
flitru motorina 59
termostat 53
set complet distrbutie 577
pretul este in Lei si include TVA
Daca mai aveti informatii (cote strangere, manual service, etc) sau stiti alte preturi la piesele enumerate, va rog sa completati aici. Evident ca unele piese nu sunt neaparat necesare la o reparatie obisnuita, dar aici e vorba de o restaurare completa, un motor care trebuie sa iasa NOU.
Mai lipsesc preturi la:
- injectoare
- cuzineti de palier
- cuzineti de maneton
Informatii RK motor 2LT
- Razvan4x4
- Posts: 2117
- Joined: 17 Sep 2010 11:20
- Location: Bucureşti
- Contact:
Informatii RK motor 2LT
Casa Iacob nu e acasa
-
- Posts: 37
- Joined: 26 Sep 2011 11:27
- Location: Cluj-N
- Contact:
Re: Informatii RK motor 2LT
Din moment ce nu ai pomenit de camasi la pistoane, inseamna ca merg direct pe bloc. Nu ma pricep la toyote, asa ca va rog sa ma scuzati daca dau cu muci-n fasole. Daca pistoanele nu au camasi, musai trebuie vazut daca nu trebuie honuit (reftificat) blocul. Dupa aia cautat segmentii in functie de cota de reparatie.
- turagmes
- Forum moderator
- Posts: 955
- Joined: 02 Jan 2011 09:25
- Contact:
Re: Informatii RK motor 2LT
pai...din cate stiu eu...intai se honuieste blocul....daca se mai poate....si abia dupa se cumpara pistoanele..segmentii...in functie de cota de reparatie...
daca nu iese honuirea in cote...devine un pic mai complicat...deoarece trebuie bucsat blocul motor si honuit la cota nominala
daca nu iese honuirea in cote...devine un pic mai complicat...deoarece trebuie bucsat blocul motor si honuit la cota nominala
- Razvan4x4
- Posts: 2117
- Joined: 17 Sep 2010 11:20
- Location: Bucureşti
- Contact:
Re: Informatii RK motor 2LT
Prelucrarile nu le-am trecut in lista (ar mai fi si scaunele de supape, poate ceva planari...). E clar ca, asa cum spune si marius, mai intai se masoara si se vede in ce cota de reparatie se incadreaza treaba, apoi se cumpara piesele care trebuiesc. Ideea e ca indiferent de cota, ele costa la fel. In cazul motorlui despre care vorbesc nu cred ca va fi vorba de o uzura asa de mare incat sa trebuiasca schimbate camasile, dar.. never know.
Casa Iacob nu e acasa
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest