Deschid un nou topic pentru a nu ingreuna prea mult incarcarea paginii in browser.
Variantele normale de Lanc Cruiser J7 se gasesc aici: viewtopic.php?f=55&t=112
PX10
PX10-ul a fost construit de catre firma Modellista, fiind comandate de firma Toyota. La baza lor statea HZJ-74, cu motor 1HZ diesel, cutie automata in 4 trepte. Toate erau cu volanul pe dreapta, comercializate in Japonia. In jur de 200 au fost fabricate.
Modele 6x6
Masina bej este un 75 modificat in Bahrein de catre o persoana fizica. Masina cu lazi rosii in spate este un proiect propriu al firmei 6x6 Australia si are o masa maxima autorizata de 5650kg. Se fabrica la comanda. O alta firma care modifica la comanda in variante 6x6 este Multidrive. Produsele celor din urma sunt folosite inclusiv de armata.
Despre cele in forma de bus nu am gasit informatii. Presupun ca se fabrica tot privat.
LE Busu4x4 : Sunt fabricate in privat, la comanda, de Bus4x4 Australia
Pickup double cab
Se realizeaza prin conversia caroseriei de fabrica. Din ce am vazut in majoritatea cazurilor se pleaca de la un pickup normal. Se modifica la comanda de catre mai multe firme private cum este Meano and Sons sau Krugersdorp.
Camper Roof
O conversie al 75/78-ului prin adaugarea cupolei de fibra. Este o alternativa al cortului de acoperis, masinile acestea fiind modificate astfel in rulote. Fabricant: firma Bushcamper.
J75 in patru usi – construit de o firma independeta (Polan’s), este o modificare a J75-ului normal. Se modifica la comanda, cu certificat, cu tot. Usile spate sunt din fibra de sticla.
Safari
Masina din poze este o modificare a caroseriei J77/J76 pentru Safari de catre firma Bailleis Off Road. Cu trei randuri de scaune.
Si acest exemplar pare de safari, dar nu stiu exact ce este
Speciale TV
Masinile din poza sunt folosite in Irak de catre televiziunile mari pentru transmisii prin satelit.
Diverse modele ciudate:
Masina de gunoieri – Nu am alte informatii
Masina de tractari – Nu am alte informatii
Cap tractor – Nu am alte informatii
Speciale ambulanta si pompieri
Masinile sunt modificate din unele de fabrica – de regula J75 sau J78 – in ambulante de catre firme specializate. Exemple: Bukkehave.
Masinile de pompieri sunt si ele modificate din masini stock, dar de regula se folosesc variantele cu cabina si sasiu gol in spate.
Modele militare
Aceasta ciudatenie este un 75/78, denumit Al-Thalab/The Fox/Vulpea. Este fabricata de firma Jankel si este in dotarea inclusiv al fortelor speciale Americane in Irak (HAH!). Autonomie cca. 1500 km!
Si-un film:
Mentionez ca nu am pus aici toate pozele pe care le-am gasit. Chiar foarte multa lume foloseste LC J7 in scopuri militare.
Diverse variante militare:
Ciad – J78
Iordania – J75
Iran – J75
KFOR – J75, J78, J79
Marea Britanie – J78 (Jankel)
Portugalia – BJ73
Sudan – J75
UN – J71, J75
Uguanda – Lj70 (!)
Altele, neidentificate:
Variante ciudate seria J7
-
- Posts: 23
- Joined: 13 Feb 2011 14:39
- Location: Cluj Napoca
- Contact:
Variante ciudate seria J7
Last edited by busu4x4 on 22 Jun 2016 11:51, edited 1 time in total.
Reason: Deoarece se pierdusera pozele, am incercat, pe cat posibil sa le inlocuiesc.
Reason: Deoarece se pierdusera pozele, am incercat, pe cat posibil sa le inlocuiesc.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests