Review
Am acest model de troliu de aprox 2-3 ani si l-am folosit ocazional, ceea ce le doresc si celor care intentioneaza sa isi cumpere un troliu din aceasta gama de pret. Nu zic ca nu am fost multumit de el atunci cind l-am folosit, dar diferenetele fata de unul de marca sunt greu de contestat. Viteza de recuperare este foarte mica, dar de tras trage ca un porc, nu da semne de oboseala daca are destul curent. Referitor la partea cu curentul am semnalat primul aspect ingrijorator inca de la prima folosire, cind la mers in gol timp de citeva minute a reusit sa stoarca tot curentul din baterie pina s-a oprit motorul (Samurai cu baterie de 55 Ah, la relanti). Cu Warn M8000 in aceleasi conditii, nu am patit treaba asta. Ce nu mai imi place la el este ca atunci cand este pus pe liber sunt angrenate inca o groaza de pinioane, iar trasul firului este cumplit de greu, din aceasta cauza esti nevoit sa folosesti motorul pentru a scoate firul afara, iar de aici poate rezulta problema descrisa cateva randuri mai sus. Carcasa este solida, pare sa fie mai pregatita sa faca fata abuzurilor comparativ cu cea de warn seria "M". Frana are o constructie ciudata, nu este cu ferodouri, in schimb degaja multa caldura in zona centrala a tamburului, ceea ce face riscanta folosirea fiirului de "plasma". Din cauza acestei frane este si consumul mare la mers in gol, pentru ca din cauza constructiei, ea nu este eliberata 100%. In schimb, frana este foarte eficienta si nu am auzit inca pe cineva sa se planga de ea la nivel functional. Punand in balanta aceste lucruri (viteza mica, frana puternica, constructie solida) cred ca este o alegere buna ca troliu pentru spate, cu conditia sa fie folosit numai cu cablu de otel.
Fiindca l-am demontat de curand pe al meu, am sa va arat cam cum sta treaba " inside "
Intai am demontat cutia reductorului si am scos toate pinioanele. Inauntru o vaselina de 2 bani, foarte vascoasa si foarte nasoala ca si aspect si consistenta, imi aduce aminte de cele care se gaseau la "Peco".
Pinioanele trebuiesc curatate si se va folosi o vaselina de calitate. Lucratura pinioanelor este semi-grosolana, proportionala cu pretul troliului si cu faptul ca a fost facuta pe undeva prin China. Materialul pare bun, iar asta e cel mai important
Foarte mare deranj cu scosul tijelor si a suruburilor care le fixeaza de carcasa
Pina la urma se scot. Pe filetul suruburilor se observa oxidarea produsa de carcasa
Se da jos si motorul
Acesta este impecabil. Nu a fost folosit de prea multe ori, dar a stat cativa ani buni afara, in praf, frig, umezeala, apa, condens. Inauntru - surpriza placuta:
Tamburul a ruginit mai ales din momentul in care am folosit plasma (a avut unde sta apa/umezeala), asa ca a fost curatat si vopsit... alb
PS: Pozele si cea mai mare parte din munca la aceasta lucrare au fosta facute de Busu4x4
Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri.
- Razvan4x4
- Posts: 2117
- Joined: 17 Sep 2010 11:20
- Location: Bucureşti
- Contact:
Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri.
Casa Iacob nu e acasa
- H2H
- Posts: 229
- Joined: 27 Oct 2010 17:34
- Location: Bucuresti & Orient
- Contact:
Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri
Trebuie sa fac si eu aceeasi miscare, ai vazut la iesirea din iunie ca se opintea din greu. No, o sa fie timp pentru toate
- busu4x4
- Posts: 964
- Joined: 23 Sep 2010 14:15
- Location: Bucuresti, Tineretului
- Contact:
Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri
Pai, daca reuseste Marius sa-l dea jos, gasim o solutie sa-l aducem la mine si se rezolva
Live Free or Die Hard !!!!
- H2H
- Posts: 229
- Joined: 27 Oct 2010 17:34
- Location: Bucuresti & Orient
- Contact:
Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri
Marius cred ca nu-si vede capu' de treburi, numa de troliu meu nu-i arde )) lasa ca rezolvam ceva in vacanta, facem o intrunire la Sapunari si-l casapim os cu os, pinion cu pinion
- turagmes
- Forum moderator
- Posts: 955
- Joined: 02 Jan 2011 09:25
- Contact:
Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri
marius de saptamana viitoare se ocupa intao de electromotorul tau////ca a intrat subit in greva....si dypa cfe=l rezolva...se apuca si de troliu
- busu4x4
- Posts: 964
- Joined: 23 Sep 2010 14:15
- Location: Bucuresti, Tineretului
- Contact:
Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri
L-ai stricat si pe ala
Live Free or Die Hard !!!!
- Razvan4x4
- Posts: 2117
- Joined: 17 Sep 2010 11:20
- Location: Bucureşti
- Contact:
Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri
Update: dezamagit profund de butonul telecomenzii. Este un buton normal, fara protectie la praf, apa si toate cele. Din acest motiv, cand nu mai cupleaza, trebuie demontat si curatat. Operatiunea se face destul de usor, dar si mai usor (la locul faptei) se pot desface cele doua surubele si muta firele pe celelalte contacte, deoarece comutatorul este unul dublu.
Casa Iacob nu e acasa
- busu4x4
- Posts: 964
- Joined: 23 Sep 2010 14:15
- Location: Bucuresti, Tineretului
- Contact:
Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri
Pai rezolvarea, este simpla. Cumperi un intrerupator d-ala de lumina (de 220) pt exterior, alea care au aparatoare de cauciuc peste buton.
Iei plasticul ala, pe care il lipesti peste buton
Iei plasticul ala, pe care il lipesti peste buton
Live Free or Die Hard !!!!
Return to “Troliuri si echipamente de recovery”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest