Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri.

Discutii despre metode si echipamente de recovery.
User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri.

Postby Razvan4x4 » 05 Sep 2011 22:31

Review

Am acest model de troliu de aprox 2-3 ani si l-am folosit ocazional, ceea ce le doresc si celor care intentioneaza sa isi cumpere un troliu din aceasta gama de pret. Nu zic ca nu am fost multumit de el atunci cind l-am folosit, dar diferenetele fata de unul de marca sunt greu de contestat. Viteza de recuperare este foarte mica, dar de tras trage ca un porc, nu da semne de oboseala daca are destul curent. Referitor la partea cu curentul am semnalat primul aspect ingrijorator inca de la prima folosire, cind la mers in gol timp de citeva minute a reusit sa stoarca tot curentul din baterie pina s-a oprit motorul (Samurai cu baterie de 55 Ah, la relanti). Cu Warn M8000 in aceleasi conditii, nu am patit treaba asta. Ce nu mai imi place la el este ca atunci cand este pus pe liber sunt angrenate inca o groaza de pinioane, iar trasul firului este cumplit de greu, din aceasta cauza esti nevoit sa folosesti motorul pentru a scoate firul afara, iar de aici poate rezulta problema descrisa cateva randuri mai sus. Carcasa este solida, pare sa fie mai pregatita sa faca fata abuzurilor comparativ cu cea de warn seria "M". Frana are o constructie ciudata, nu este cu ferodouri, in schimb degaja multa caldura in zona centrala a tamburului, ceea ce face riscanta folosirea fiirului de "plasma". Din cauza acestei frane este si consumul mare la mers in gol, pentru ca din cauza constructiei, ea nu este eliberata 100%. In schimb, frana este foarte eficienta si nu am auzit inca pe cineva sa se planga de ea la nivel functional. Punand in balanta aceste lucruri (viteza mica, frana puternica, constructie solida) cred ca este o alegere buna ca troliu pentru spate, cu conditia sa fie folosit numai cu cablu de otel.
Fiindca l-am demontat de curand pe al meu, am sa va arat cam cum sta treaba " inside "

Intai am demontat cutia reductorului si am scos toate pinioanele. Inauntru o vaselina de 2 bani, foarte vascoasa si foarte nasoala ca si aspect si consistenta, imi aduce aminte de cele care se gaseau la "Peco".
Image
Pinioanele trebuiesc curatate si se va folosi o vaselina de calitate. Lucratura pinioanelor este semi-grosolana, proportionala cu pretul troliului si cu faptul ca a fost facuta pe undeva prin China. Materialul pare bun, iar asta e cel mai important
Image
Foarte mare deranj cu scosul tijelor si a suruburilor care le fixeaza de carcasa
Image
Pina la urma se scot. Pe filetul suruburilor se observa oxidarea produsa de carcasa
Image
Se da jos si motorul
Image
Acesta este impecabil. Nu a fost folosit de prea multe ori, dar a stat cativa ani buni afara, in praf, frig, umezeala, apa, condens. Inauntru - surpriza placuta:
Image
Tamburul a ruginit mai ales din momentul in care am folosit plasma (a avut unde sta apa/umezeala), asa ca a fost curatat si vopsit... alb :mrgreen:
Image

PS: Pozele si cea mai mare parte din munca la aceasta lucrare au fosta facute de Busu4x4
Casa Iacob nu e acasa

User avatar
H2H
Posts: 229
Joined: 27 Oct 2010 17:34
Location: Bucuresti & Orient
Contact:

Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri

Postby H2H » 09 Sep 2011 09:26

Trebuie sa fac si eu aceeasi miscare, ai vazut la iesirea din iunie ca se opintea din greu. No, o sa fie timp pentru toate :)

User avatar
busu4x4
Posts: 964
Joined: 23 Sep 2010 14:15
Location: Bucuresti, Tineretului
Contact:

Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri

Postby busu4x4 » 09 Sep 2011 09:30

Pai, daca reuseste Marius sa-l dea jos, gasim o solutie sa-l aducem la mine si se rezolva ;)
Live Free or Die Hard !!!!

User avatar
H2H
Posts: 229
Joined: 27 Oct 2010 17:34
Location: Bucuresti & Orient
Contact:

Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri

Postby H2H » 09 Sep 2011 09:35

Marius cred ca nu-si vede capu' de treburi, numa de troliu meu nu-i arde :))) lasa ca rezolvam ceva in vacanta, facem o intrunire la Sapunari si-l casapim os cu os, pinion cu pinion :)

User avatar
turagmes
Forum moderator
Posts: 955
Joined: 02 Jan 2011 09:25
Contact:

Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri

Postby turagmes » 09 Sep 2011 21:14

marius de saptamana viitoare se ocupa intao de electromotorul tau////ca a intrat subit in greva....si dypa cfe=l rezolva...se apuca si de troliu :D

User avatar
busu4x4
Posts: 964
Joined: 23 Sep 2010 14:15
Location: Bucuresti, Tineretului
Contact:

Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri

Postby busu4x4 » 10 Sep 2011 04:25

L-ai stricat si pe ala :lol: :lol: :lol:
Live Free or Die Hard !!!!

User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri

Postby Razvan4x4 » 22 May 2013 22:50

Update: dezamagit profund de butonul telecomenzii. Este un buton normal, fara protectie la praf, apa si toate cele. Din acest motiv, cand nu mai cupleaza, trebuie demontat si curatat. Operatiunea se face destul de usor, dar si mai usor (la locul faptei) se pot desface cele doua surubele si muta firele pe celelalte contacte, deoarece comutatorul este unul dublu.
Casa Iacob nu e acasa

User avatar
busu4x4
Posts: 964
Joined: 23 Sep 2010 14:15
Location: Bucuresti, Tineretului
Contact:

Re: Revizie la troliu T-Max 8500. Primele impresii si pareri

Postby busu4x4 » 23 May 2013 01:09

Pai rezolvarea, este simpla. Cumperi un intrerupator d-ala de lumina (de 220) pt exterior, alea care au aparatoare de cauciuc peste buton.
Image

Iei plasticul ala, pe care il lipesti peste buton ;)
Live Free or Die Hard !!!!


Return to “Troliuri si echipamente de recovery”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests