Dupa ce am folosit in bune conditii profilul vechi MT de la BFG, din vara am trecut pe KM2, motivul principal fiind acela ca nu am chef sa caut prin state anvelope daca din diverse motive mi se distruge vreo roata. Asa cum probabil stiti, profilul vechi nu se mai importa in Europa pentru ca nu mai corespunde indicilor de zgomot stabiliti de CE, ramanand disponibil doar pentru alte tari/continente cu conducatori mai intregi la minte (spun asta pentru ca oricum in europa se produc/vand o groaza de resapate, inclusiv tip Simex, care nu au nicio legatura cu vreo norma de zgomot).
Dupa primii kilometri parcursi am observat diferenta de zgomot fata de mdelul vechi, acum zgomotul lor fiind apropiat de cel al AT-urilor, fata de care sunt oricum superioare pe noroi. In conditii de asfalt, macadam, drum forestier KM2 sunt foarte bune si superioare profilului vechi, cel mai probabil din cauza suprafatei de contact mai mare. Acest ultim detaliu ar putea sa influenteze pozitiv si durata de viata a anvelopelor, care oricum era una dintre cele mai bune pt un profil MT, dar asta urmeaza sa aflu mai tarziu. In noroi nu prea am fost multumit, se incarca usor si nu au grip, dar cel mai mare neajuns este alunecarea laterala, capitol la care profilul vechi statea ceva mai bine.
Fiindca e iarna si am reusit sa fac deja citeva drumuri pe zapada, pot sa spun ca gradul de satisfactie este, ca sa zic asa, mediu-slab. Anvelopele de iarna se descurca mai bine si pe zapada batatorita, si pe zapada afanata, dar faptul ca ma pot descurca cu ele fara sa ajung in situatii penibile, este suficient ca sa continui cu ele si iarna. Oricum, avantajul de a folosi aceleasi anvelope in toate conditiile este maxim, chiar daca la anumite capitole sunt surclasate de anvelope dedicate (simexuri/anvelope de iarna). Oricum, pentru conditii extreme am de rezerva un set de Simex-uri
Daca mai aveti de completat sau adaugat ceva, va sunt recunoscator, eu cam de atat am apucat sa imi dau seama din vara si pina acum.
BF Goodrich KM2 vs KM1
-
- Site Admin
- Posts: 265
- Joined: 16 Sep 2010 22:41
- Contact:
- AdrianT
- Posts: 334
- Joined: 21 Oct 2010 06:27
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: BF Goodrich KM2 vs KM1
Da, pt noroi si inclinari laterale si eu sunt putin dezamagit de km2 plus ca nici nu prea descarca, in schimb iarna trecuta si la inceputul acesteia in zapada, gheata sunt ok!
- ulise
- Posts: 290
- Joined: 03 Dec 2011 09:14
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: BF Goodrich KM2 vs KM1
Salut.
Eu am pe masina 215/75/R15, KM2. Am 20 000 km cu ele. Pe sosea sunt foarte ok, ruleaza cu un zgomot extrem de mic. Pe ploaie, cand e ud carosabilul, trebuie sa fiu precaut, caci la franari bruste o da in coregrafie. Pe zapada merg bine( nu se compara, insa, cu cele de iarna). In teren se incarca repede si raman asa. Nu am mers cu ele mai moi, in noroi.
Am vazut pe undeva, un filmulet, la americani, in care pe anvelope MT( nu mai stiu ce profil erau) s-au facut crestaturi( masurate in prealabil) ca cele prezente la anvelopele de iarna. Ce parere aveti daca ar fi cu acele rizuri, MT-urile din fabrica?
Eu am pe masina 215/75/R15, KM2. Am 20 000 km cu ele. Pe sosea sunt foarte ok, ruleaza cu un zgomot extrem de mic. Pe ploaie, cand e ud carosabilul, trebuie sa fiu precaut, caci la franari bruste o da in coregrafie. Pe zapada merg bine( nu se compara, insa, cu cele de iarna). In teren se incarca repede si raman asa. Nu am mers cu ele mai moi, in noroi.
Am vazut pe undeva, un filmulet, la americani, in care pe anvelope MT( nu mai stiu ce profil erau) s-au facut crestaturi( masurate in prealabil) ca cele prezente la anvelopele de iarna. Ce parere aveti daca ar fi cu acele rizuri, MT-urile din fabrica?
- Astral
- Posts: 132
- Joined: 08 Oct 2010 00:07
- Contact:
Re: BF Goodrich KM2 vs KM1
Probabil ca s-ar incarca la si mai putin noroi.....rizurile alea au tocmai rolul sa se incarce cu zapada si astfel sa devina mai aderente.......
- busu4x4
- Posts: 964
- Joined: 23 Sep 2010 14:15
- Location: Bucuresti, Tineretului
- Contact:
Re: BF Goodrich KM2 vs KM1
Asa stiam si eu. Gumele de zapada, sunt facute in asa fel, incat sa se incarce cu zapada. Cica, pe zapada, cea mai buna aderenta, o are tot zapada!
Live Free or Die Hard !!!!
- ulise
- Posts: 290
- Joined: 03 Dec 2011 09:14
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: BF Goodrich KM2 vs KM1
Deci ar fi bine sa aiba acele rizuri. Pentru iarna.
- busu4x4
- Posts: 964
- Joined: 23 Sep 2010 14:15
- Location: Bucuresti, Tineretului
- Contact:
Re: BF Goodrich KM2 vs KM1
Teoretic, da. Dar, presupunand ca le faci si functioneaza pt zapada, nu inseamna ca te vor ajuta si pe noroi! Eu zic sa lasi cauciucurile asa cum le-a fatat "nenea Goodrich", sa nu le strici.
Live Free or Die Hard !!!!
- ulise
- Posts: 290
- Joined: 03 Dec 2011 09:14
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: BF Goodrich KM2 vs KM1
Nu intentionez sa le modific. Nu am asa maini dibace.
- Razvan4x4
- Posts: 2117
- Joined: 17 Sep 2010 11:20
- Location: Bucureşti
- Contact:
Re: BF Goodrich KM2 vs KM1
Intrebare de sezon: voua cum va mai merg KM2-urile la zapada? La mine e un fiasco total
Casa Iacob nu e acasa
- ulise
- Posts: 290
- Joined: 03 Dec 2011 09:14
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: BF Goodrich KM2 vs KM1
Pe gheata nu au aderenta deloc. Pe zapada se mai descurca, dar mai slab decat Cross Country.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest