BF Goodrich KM2 vs KM1

Anvelope pentru masini de teren.
User avatar
AdrianT
Posts: 334
Joined: 21 Oct 2010 06:27
Location: Bucuresti
Contact:

Re: BF Goodrich KM2 vs KM1

Postby AdrianT » 04 Feb 2012 09:47

suzuker wrote:Intrebare de sezon: voua cum va mai merg KM2-urile la zapada? La mine e un fiasco total :mrgreen:

Merg cu 1.8 _ 1.9 de cand a venit zapada si nu am avut probleme :)

User avatar
nanuk
Posts: 344
Joined: 20 Jan 2012 11:51
Contact:

Re: BF Goodrich KM2 vs KM1

Postby nanuk » 06 Feb 2012 18:27

suzuker wrote:Intrebare de sezon: voua cum va mai merg KM2-urile la zapada? La mine e un fiasco total :mrgreen:

eu le-am dat jos si am incaltat-o cu Bridgestone Dueller A/T
The Alfa Female

User avatar
vitalies
Posts: 82
Joined: 27 Oct 2010 09:16

Re: BF Goodrich KM2 vs KM1

Postby vitalies » 07 Feb 2012 09:26

La mine KM2 merg chiar onorabil pe zapada, mai putin pe gheata evident, dar pe gheata orice cauciuc fara cuie este patina.
"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

User avatar
Astral
Posts: 132
Joined: 08 Oct 2010 00:07
Contact:

Re: BF Goodrich KM2 vs KM1

Postby Astral » 28 Feb 2012 00:47

Prin zapezile din satele de langa Buzau s-au descurcat f bine, dar nu inainte sa cobor presiunea din ele de la 1.8 la 1.2 :

Image

Image

User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Re: BF Goodrich KM2 vs KM1

Postby Razvan4x4 » 07 Apr 2013 19:12

Dupa 3 ani de utilizare, eu unul am ajuns la concluzia ca BFGoodrich KM2 sunt anvelope foarte rezonabile pentru situatia in care nu vrei sa schimbi tot timpul anvelopele, cu unele specializate gen de asfalt, de iarna sau de noroi. Am aproape 20k kilometri in conditii variate, iar anvelopele s-au comportat decent. E drept ca prima experienta cu ele a fost un fiasco, respectiv la o Agnita unde am ramas ca ultimul fraier la trial, dar acest lucru se datoreaza faptului ca venisem de pe simexuri, iar diferenta era evidenta si ar fi trebuit sa o anticipez. Consider ca dupa atatia ani si km in care am reusit sa merg in absolut toate conditiile, respectiv asfalt uscat, umed, pietris, roca, noroi, zapada, gheata, anvelopele astea sunt exact ceea ce trebuie daca, repet, nu ai de gand sa mai tii cel putin un rand de anvelope de rezerva. Evident, sunt de acord in ecelasi timp ca nu se pot compara cu orice fel de simex la noroi, cu nici un fel de anvelopa de iarna la zapada sau cu vreun tip de anvelopa "street" la asfalt uscat. Sunt doar unul din cele mai bune compromisuri ca alternativa la toate cele enumerate. Aaa... si ca sa nu uit un amanut important: tin al naibii de mult, dupa 20k, nu au ajuns nici macar la primul semn de uzura.
Casa Iacob nu e acasa

User avatar
koais
Posts: 161
Joined: 22 Aug 2011 22:08
Contact:

Re: BF Goodrich KM2 vs KM1

Postby koais » 08 Apr 2013 15:16

Folosesc KM2 de ~ 33" pe un pajero v6 180 cp. Zic aproximativ pentru ca, transformand dimensiunea inscriptionata pe ele ar rezulta 33"x 10.7x16 insa la masuratoarea cu ruleta iese 32" si un picut.

Comparativ cu Maxxis Mudzilla, Simex si Goodyear Wrangler MTR am tras urmatoarele concluzii:
Se tocesc cel mai greu.
Descarca mai bine decat GYW insa mai slab ca Simex sau Maxxis
La tractiune si/sau propulsie sunt un pic mai bune decat GYW dar mai slabe decat celelalte. In ordine Mudzilla, Simex si GYW desi simexul descarca mai bine.
La suport lateral am ramas si eu surprins neplacut. Simexul pe primul loc insa, surprinzator Mudzilla s-a comportat mult mai bine decat KM2 si bineinteles ultimul, GYW.
Zgomotul pe shusha e insesizabil, pt mine, care am softop si vantul castiga detajat duelul.
Se gasesc oriunde si au o groaza de variatiuni de marimi, poti pune pe masina relativ tot ce iti doreste inimioara. De asemenea sunt mai ieftine ca cele 3 la aceleasi dimensiuni
Rezistenta la intepaturi laterale nu stiu cum sa o categorisesc. Peretele pare destul de rezistent, la aceeasi presiune si sarcina se lasa mai putin ca GYW insa mai mult decat simex si mudzilla.
Pe zapada merg decent, comparativ cu GYW, poate un pic mai bine, mai bine decat Simex insa mult mai prost decat Mudzilla.
Pe nisip aceeasi poveste

Le am montate pe jante J8 si am mers in teren cu 1.8. Mi s-au parut cam tari. Colegul cu Mudzilla merge cu 0.7 si nu a dejantat niciodata si nici "burta" nu fac.
Voi cu ce presiune mergeti in teren?

no comment
Posts: 28
Joined: 26 Jul 2012 00:06
Contact:

Re: BF Goodrich KM2 vs KM1

Postby no comment » 09 Apr 2013 08:42

KM2 avand lateralele foarte groase scaderea presiunii nu are acelasi efect la la o alta anvelopa asemanatoare dar cu laterale 'normale' .
La o asemenea constructie , folosirea indelungata cu scaderea presiunii poate afecta integritatea ansamblului - ruperi interne , dezlipirea unor straturi .
Daca am posibilitatea sa scad presiunea , eu merg cu 1.2 ( in functie de teren , totusi ) . Daca nu , ma adaptez si merg cum m-a prins momentul ( pe asfalt 2.2 / 2,5 - Patrol LWB , relativ aproape de greutatea stock , putin depasita , jante de 7J ) .

User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Re: BF Goodrich KM2 vs KM1

Postby Razvan4x4 » 24 Jan 2015 00:33

Revin cu inca o consideratie legata de KM2 si anume lipsa de protectie a jantei. La KM1 janta era ingropata, asa cum a ramas in continuare la profilul AT de la BFG. Pe langa ca buza jantei e mai expusa atunci cand mergi printee bolovani, am observat ca intre anvelopa si janta intra cu foarte usor pamantul, mai ales atunci cand mergi cu presiune scazuta. Am avut o multime de pierderi de etanseitatate din cauza asta.
Casa Iacob nu e acasa


Return to “Anvelope”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest