nu stiu daca am nimerit topicul potrivit, dar m-ar interesa cum va transportati voi bicicletele in calatorii? Care e cea mai buna varianta in teren accidentat: pe roata de rezerva, pe carlig? presupun ca pe tavan nu se ia in calcul, din cauza crengilor.
Ma intereseaza ceva idei, ca sa pot cara 2 biciclete inclusiv pe drumuri accidentate. Am googalit destul dar variantele gasite mi s-au parut fie foarte scumpe, fie nesigure.
suport auto biciclete pt forestiere
Moderator: Adi
- niku iorga
- Posts: 316
- Joined: 11 Apr 2012 10:44
- Contact:
- dok
- Posts: 447
- Joined: 03 Jul 2011 13:57
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: suport auto biciclete pt forestiere
Pentru mine e simplu: nu merg cu bicicleta in off road ... ))
Noroi bun !
Nissan Y61 - 2006 = Patrocle, pregatit pentru noroaie
LR Discovery 4 - 2011 = Pasha
Jeep Wrangler - 2012 = J.J.
Bicicleta Trek 3700 - 2010 = Sasha
4x4mania ... good old style ...
Nissan Y61 - 2006 = Patrocle, pregatit pentru noroaie
LR Discovery 4 - 2011 = Pasha
Jeep Wrangler - 2012 = J.J.
Bicicleta Trek 3700 - 2010 = Sasha
4x4mania ... good old style ...
- RZV
- Macaragiu
- Posts: 1271
- Joined: 18 Sep 2010 20:34
- Contact:
Re: suport auto biciclete pt forestiere
Nu exista nimic dedicat offroad....nimic nu rezista.
pt rezerva + 50 kg( bici plus suport) nu face bine la usa-balamale si la prinderea in tabla usii a suportului de rezerva.......daca accepti eventualele probleme aparute,este cea mai buna varianta,mai ales daca ai biciclete scumpe(usoare si nu vrei sa le julesti)
pt cui am luat si eu dupa ceva cautari dar varianta ieftina cu bicicletele in aer....nu stau perfect la coclauri,se pot lovi,freca,slabi din prindere si trebuiesc purtate cu mare grija si distante cit mai scurte offroad... dar eu nu am rezerva pe masina, si la Nissan aveam rezerva pe 12,5 nici un suport nu incapea pe asa latime
pt cui varinata in care se sprijina rotile ,cu stopri si luminite, acolo stau cel mai bine,dar aia lungeste ampatamentul ,masinii si dai cu ea de pamant la cea mai mica denivelare pe care o treci,verificat de mine....plus ca este cea mai scumpa varianta....
uite ce recomand,ieftin si bun , spatiu minim in portbagaj cind pastrezi sau bagi suportul peste bagaje:
http://www.portbagajeauto.ro/suporturi- ... clete.html
Uite ce am folosit si nu mi-a placut ca-l dadeam de fiecare sant trecut cu stopurile extra:
http://www.portbagajeauto.ro/suporturi- ... arlig.html
pt roata nu pot sa recomand ceva.
pt rezerva + 50 kg( bici plus suport) nu face bine la usa-balamale si la prinderea in tabla usii a suportului de rezerva.......daca accepti eventualele probleme aparute,este cea mai buna varianta,mai ales daca ai biciclete scumpe(usoare si nu vrei sa le julesti)
pt cui am luat si eu dupa ceva cautari dar varianta ieftina cu bicicletele in aer....nu stau perfect la coclauri,se pot lovi,freca,slabi din prindere si trebuiesc purtate cu mare grija si distante cit mai scurte offroad... dar eu nu am rezerva pe masina, si la Nissan aveam rezerva pe 12,5 nici un suport nu incapea pe asa latime
pt cui varinata in care se sprijina rotile ,cu stopri si luminite, acolo stau cel mai bine,dar aia lungeste ampatamentul ,masinii si dai cu ea de pamant la cea mai mica denivelare pe care o treci,verificat de mine....plus ca este cea mai scumpa varianta....
uite ce recomand,ieftin si bun , spatiu minim in portbagaj cind pastrezi sau bagi suportul peste bagaje:
http://www.portbagajeauto.ro/suporturi- ... clete.html
Uite ce am folosit si nu mi-a placut ca-l dadeam de fiecare sant trecut cu stopurile extra:
http://www.portbagajeauto.ro/suporturi- ... arlig.html
pt roata nu pot sa recomand ceva.
Mai bine macaragiu, decit bulangiu ........
- niku iorga
- Posts: 316
- Joined: 11 Apr 2012 10:44
- Contact:
Re: suport auto biciclete pt forestiere
Dok, ar mai fi o varianta...sa merg in offroad pe jos
Mersi RZV, prima varianta suna bine, totusi prinderea aia, doar pe carlig, nu-mi inspira destula incredere. Ai folosit asa ceva? Macar pe strada e sigur? Pot monta suportul ala daca am roata de rezerva pe usa?
Ma gandesc la varianta asta si cumva sa ancorez biclele, dupa ce le prind, de roata de rezerva..
Mersi RZV, prima varianta suna bine, totusi prinderea aia, doar pe carlig, nu-mi inspira destula incredere. Ai folosit asa ceva? Macar pe strada e sigur? Pot monta suportul ala daca am roata de rezerva pe usa?
Ma gandesc la varianta asta si cumva sa ancorez biclele, dupa ce le prind, de roata de rezerva..
- Razvan4x4
- Posts: 2117
- Joined: 17 Sep 2010 11:20
- Location: Bucureşti
- Contact:
Re: suport auto biciclete pt forestiere
Desi nu ma intereseaza subiectul, imi amintesc ca am vazut la cineva un suport de biciclete cu fixare chiar pe roata de rezerva. Mi s-a parut mai teapan decat cel cu fixare pe cui.
Casa Iacob nu e acasa
- RZV
- Macaragiu
- Posts: 1271
- Joined: 18 Sep 2010 20:34
- Contact:
Re: suport auto biciclete pt forestiere
Am suportul cu fixare pe cui in masina, putem verifica daca intra.de mers drum lung merge, am fost cu el in Bulgaria si la Sighisoara cu popas la Viscri,si pe langa traseele alea de bicla din zona care au 70 km in total acum....toate batute de mine cu masina suportul ala cu doua bicle.
Exista -are AdiKamikaze- si un suport-alta firma, aceeasi bani- care are o degajare de ~15-20 cm pt masini cu rezerva prinsa pe usa.Asta,Adikamikaze are Toy 120 scurta ,rezerva pe usa , si suportul merge uns,l-am vazut zilele trecute la el in garaj....
In WE sunt la Adunati.vino, verificam..si Adi are suportul acasa, mergem peste el,stiu eu unde il tine
Sau te duci la magazin si incerci...daca te lasa....
spor!
PS- sa nu uiti ca o bicla scumpa si dedicata,fara mofturi de +2000E -vorbim banui eu de MTB -are 12-14 kg.....una de maxim 1000lei 18-20kg.... diferenta atarna pe suport si prinderi.....cel de la thule scrie pe el maxim 40 kg....normal ca merge uns la gropi cu 25kg....
Gindeste-te si la asta.
Si gindeste-te la prinderea pe rezerva....ramforsezi la nevoie usa, schimbi balamale..este mai ieftin in total, chef si timp de munca sa ai....
Exista -are AdiKamikaze- si un suport-alta firma, aceeasi bani- care are o degajare de ~15-20 cm pt masini cu rezerva prinsa pe usa.Asta,Adikamikaze are Toy 120 scurta ,rezerva pe usa , si suportul merge uns,l-am vazut zilele trecute la el in garaj....
In WE sunt la Adunati.vino, verificam..si Adi are suportul acasa, mergem peste el,stiu eu unde il tine
Sau te duci la magazin si incerci...daca te lasa....
spor!
PS- sa nu uiti ca o bicla scumpa si dedicata,fara mofturi de +2000E -vorbim banui eu de MTB -are 12-14 kg.....una de maxim 1000lei 18-20kg.... diferenta atarna pe suport si prinderi.....cel de la thule scrie pe el maxim 40 kg....normal ca merge uns la gropi cu 25kg....
Gindeste-te si la asta.
Si gindeste-te la prinderea pe rezerva....ramforsezi la nevoie usa, schimbi balamale..este mai ieftin in total, chef si timp de munca sa ai....
Mai bine macaragiu, decit bulangiu ........
- koais
- Posts: 161
- Joined: 22 Aug 2011 22:08
- Contact:
Re: suport auto biciclete pt forestiere
Folosesc Thule Xpress 970 de cativa ani si este foarte bun. Cu bicicletele montate, nu e obtureaza stopurile.
Se prinde teapan pe carligul de remorcare si bicicletele stau sus, nu se reduce unghiul de degajare aproape deloc.
Grija in schimb cum fixezi bicicletele, sa nu cada vre-o roata in dreptul evacuarii. La o urcare am topit o anvelopa cu gazele de la evacuare. De atunci, le pozitionez astfel incat roata ce va sta inevitabil (din cauza geometriei cadrului) mai jos sa nu fie in dreptul evacuarii.
Sistemele de fixare pe roata de rezerva nu le recomand din 3 motive:
1. Se adauga o greutate in plus de ~30kg pe usa ce nu face bine la balamale.
2. marea majoritate a masinilor noastre nu au roata de rezerva pe mijlocul usii, ci undeva in dreapta. inevitabil, una din roti va iesi in exterior si exista risc major sa o agati sau sa ti-o agate cineva. Da ca intri un pic in padure, sigur iei ceva crengi cu roata. Nu iti vor deforma roata, insa e un risc majos sa iti smulga/rupa vre-un furtunas de la frane si pierzi uleiul, sau cabluri de la furca fata sau schimbatoare.
3. Pe roata de rezerva modul de fixare e cu chingi. E mult mai dificil de montat/demontat decat cel pe carlig, vor fi mereu murdare si mai greu de curatat si avand in vedere ca rotile noastre de rezerva sunt cramponate, se vor uza destul de repede.
Si ar mai fi unul, nu as lua alt suport decat de la Thule. Si Thule nu mai face suporti pentru roata de rezerva, or fi invatat ei ceva.
Se prinde teapan pe carligul de remorcare si bicicletele stau sus, nu se reduce unghiul de degajare aproape deloc.
Grija in schimb cum fixezi bicicletele, sa nu cada vre-o roata in dreptul evacuarii. La o urcare am topit o anvelopa cu gazele de la evacuare. De atunci, le pozitionez astfel incat roata ce va sta inevitabil (din cauza geometriei cadrului) mai jos sa nu fie in dreptul evacuarii.
Sistemele de fixare pe roata de rezerva nu le recomand din 3 motive:
1. Se adauga o greutate in plus de ~30kg pe usa ce nu face bine la balamale.
2. marea majoritate a masinilor noastre nu au roata de rezerva pe mijlocul usii, ci undeva in dreapta. inevitabil, una din roti va iesi in exterior si exista risc major sa o agati sau sa ti-o agate cineva. Da ca intri un pic in padure, sigur iei ceva crengi cu roata. Nu iti vor deforma roata, insa e un risc majos sa iti smulga/rupa vre-un furtunas de la frane si pierzi uleiul, sau cabluri de la furca fata sau schimbatoare.
3. Pe roata de rezerva modul de fixare e cu chingi. E mult mai dificil de montat/demontat decat cel pe carlig, vor fi mereu murdare si mai greu de curatat si avand in vedere ca rotile noastre de rezerva sunt cramponate, se vor uza destul de repede.
Si ar mai fi unul, nu as lua alt suport decat de la Thule. Si Thule nu mai face suporti pentru roata de rezerva, or fi invatat ei ceva.
- niku iorga
- Posts: 316
- Joined: 11 Apr 2012 10:44
- Contact:
Re: suport auto biciclete pt forestiere
multumesc pentru raspunsuri.
Return to “Corturi, saltele, echipament individual”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests