Masina corecta pentru offroad la Calugareni

Upgrade, tips&tricks, DIY.
User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Masina corecta pentru offroad la Calugareni

Postby Razvan4x4 » 14 Feb 2013 23:04

Fenomenul "Calugareni" a aparut in urma cu vreo 3-4 ani si s-a continuat pana in ziua de azi in aceeasi forumula: mici, bere si cateva zeci de masini care se impotmolesc intr-un perimetru maxim de 50x50 m. In afara de aceasta constanta mai exista una, pe care am observat-o urmarind fenomenul de pe margine: masinile participantilor sunt tunate in aceeasi formula, parca ar fi facute de un singur om.
Asadar, daca nu ai iesit pina acum ca nu ai masina, iata ce trebuie sa faci:
1) Cumperi o masina de teren mare, de preferat Nissan (Toyota e mai scumpa si are puntile subtiri)
2) Daca nu are jante originale de Nissan, cumperi un set (Se aplica si daca ai Toyota!)
3) Intorci jantele si le vopsesti in camp electrostatic
4) Cumperi cele mai mari gume resapate profil Simex
5) Prelungesti arcurile si amortizoarele cu flanese.
6) Amortizoarele le vopsesti obligatoriu galbene
7) Faci bodylift
8) Faci overfendere din banda transportoare
9) Faci bara fata de fier din teava groasa (barele originale ARB, AFN sunt scumpe si se indoaie)
10) Pui snorkel chinezesc, iar capul il orientezi catre fata
11) Pe plafon pui o bara umpluta cu proiectoare mari, pe cat posibil cu angeleyes
12) Pui xenoane chinezesti in farurile originale, eventual si in proiectoare
13) Troliul va fi unul chinezesc de capacitate cat mai mare, 6T+ (troliurile de firma sint prea scumpe si nu trag atat, Warn 8274 trage 3.6 tone, huoooo!)
14) Un roof rack mare cu "etaj" va fi facut din teava, cu multe prinderi ca sa poata tine fara probleme o roata de rezerva mare ce se va monta obligatoriu pe el.
15) Se monteaza scarita pe usa spate
16) La primul drum masina nu o sa mai traga bine din cauza rotilor mari. Nu se vor schimba rapoartele in punti ca sint scumpe, ci se va umbla doar la pompa de injectie si se va mari debitul.
17) Se monteaza praguri din teava groasa, sudate pe sasiu
18) Se pun scuturi multe, facute din fier gros

Cam astea le stiu eu, daca mai aveti idei...
Casa Iacob nu e acasa

b.b
Posts: 39
Joined: 05 Sep 2011 19:30
Contact:

Re: Masina corecta pentru offroad de Calugareni

Postby b.b » 14 Feb 2013 23:07

Noroc ca ai Toyota Razvane:):)

svejk
Posts: 608
Joined: 15 Nov 2011 14:33
Contact:

Re: Masina corecta pentru offroad de Calugareni

Postby svejk » 14 Feb 2013 23:18

fac si eu o lista si completez zilele astea, mai am cateva
le: statii de 500w (audio si cb)
centuri in 4 puncte din vitan
rollcage cu suruburi si suduri electrod in unghi, din teava de gaz (groasa in carne)
le2: chiptuning
le3: gratar de carat mistretul in spatele masinii sau tabla striata la interior, nu conteaza cate kile are tabla
le4: subwoofer si magazie de cd-uri, webasto second si economizor carburant, d-ala cu magneti pe conducte, plus ventilator electric tip turbina
Last edited by svejk on 14 Feb 2013 23:29, edited 1 time in total.

User avatar
nanuk
Posts: 344
Joined: 20 Jan 2012 11:51
Contact:

Re: Masina corecta pentru offroad de Calugareni

Postby nanuk » 14 Feb 2013 23:27

rog un moderator sa corecteze :

chiar la inceput lipesti stickere cu urme de simex si extrem 4x4
vopsesti arcurile negre
amortizoarele galben si spui ca sunt OEM nu OME
....revin
The Alfa Female

User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Re: Masina corecta pentru offroad de Calugareni

Postby Razvan4x4 » 14 Feb 2013 23:28

Ma scuzati, am uitat sa adaug ceva important:

19) se pun stickere, obligatoriu urme de simex in diagonala si, pentru pretentiosi, emblema de la Dakar. Daca iesi la o intalnire si ti se da sticker, il tii acolo pina moare. Adunate de la mai multe intlniri inseamna ca ai valoare ca offroader si poti sa dai sfaturi despre "how to" la cei ce nu stiu.

:D
Casa Iacob nu e acasa

svejk
Posts: 608
Joined: 15 Nov 2011 14:33
Contact:

Re: Masina corecta pentru offroad de Calugareni

Postby svejk » 14 Feb 2013 23:30

eu am amortizoare galbene :D
asa am cumparat masina, cu trei suruburi de mrl lipsa si amortizoare galbene
(tre sa pun stickere cu OEM pe ele, mersi, ursule)

le: testarea masinii se face obligatoriu pe "ravene" si in balti, eventual la concursuri de sarit santuri
le: manevrele in trafic se fac semnalizand ulterior, ca de-aia ti-ai luat vapor, ce dracu' (pot sa zic "ce cacat"?)

User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Re: Masina corecta pentru offroad de Calugareni

Postby Razvan4x4 » 14 Feb 2013 23:41

Mai adaug eu:

20) se pun clinometre si ceasuri extra pentru temperatura apa, ulei, etc
21) se pun butoane dinalea colorate cu capac si led in varf, chiar daca nu sunt conectate decat doua pentru proiectoare, e bine sa ai minim 4

LE:

22) se inlocuieste bateria masinii cu baterie stationara pentru ups, de 100A (nu curge)
Casa Iacob nu e acasa

svejk
Posts: 608
Joined: 15 Nov 2011 14:33
Contact:

Re: Masina corecta pentru offroad de Calugareni

Postby svejk » 14 Feb 2013 23:55

acum am invatat cu paranteze, deci
23) goarna de tir (si d-asta am)
xenoane din targ s-a zis?
le: s-a zis.
le2: si mai multe xenoane, na!

User avatar
busu4x4
Posts: 964
Joined: 23 Sep 2010 14:15
Location: Bucuresti, Tineretului
Contact:

Re: Masina corecta pentru offroad de Calugareni

Postby busu4x4 » 15 Feb 2013 00:29

nanuk wrote:vopsesti arcurile negre
amortizoarele galben si spui ca sunt OEM nu OME
....revin


Amortizoarele alea galbene, sun "Kit de Inaltare Kayaba Original"!!!
Ni stiti nimic bre si va credeti offroaderi :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Live Free or Die Hard !!!!

User avatar
RZV
Macaragiu
Posts: 1271
Joined: 18 Sep 2010 20:34
Contact:

Re: Masina corecta pentru offroad la Calugareni

Postby RZV » 15 Feb 2013 08:53

cine vinde asa ceva ca trebe sa-mi iau.... :lol: :lol:
Buget 1500E pt una impecabila, pentru pretentiosi......
Mai bine macaragiu, decit bulangiu ........


Return to “Modificari”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests