compresor

Upgrade, tips&tricks, DIY.
User avatar
ulise
Posts: 290
Joined: 03 Dec 2011 09:14
Location: Bucuresti
Contact:

compresor

Postby ulise » 20 Jan 2012 11:01

Nu stiu daca am postat bine...

As dori sa imi pun un compresor de aer, pentur umflarea/ dezumflarea rotilor. As dori sa il conectez pe curea, precum cel de AC. De la ce alta masina s-ar potrivi sa adaptez pe Vitara?

User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Re: compresor

Postby Razvan4x4 » 20 Jan 2012 13:12

Din cite am mai citit pe forumurile de pe afara, se poate folosi cu succes un compresor de AC, dar mie mi se pare complicat pentru o masina care nu are nevoie frecvent de atata aer. Un compresor electric bunicel face treaba buna mai ales la dimensiunile de roti pe care le are Vitara. Eu am un ARB cu care fac umflarea/dezumflarea rotilor destul de decent ca timp (roti pe 32). Desi nu e o marca care merita atata reclama pe cat se face prin alte parti, T-Max face un compresor bunicel si rezonabil ca pret, pe care l-am vazut lucrand bine. Compresorul electric poti sa il montezi permanent in compartimentul motor si nu trebuie sa tragi decat un fir de curent, deci iata inca un avantaj.
Casa Iacob nu e acasa

User avatar
ulise
Posts: 290
Joined: 03 Dec 2011 09:14
Location: Bucuresti
Contact:

Re: compresor

Postby ulise » 21 Jan 2012 09:22

suzuker wrote:Din cite am mai citit pe forumurile de pe afara, se poate folosi cu succes un compresor de AC, dar mie mi se pare complicat pentru o masina care nu are nevoie frecvent de atata aer. Un compresor electric bunicel face treaba buna mai ales la dimensiunile de roti pe care le are Vitara. Eu am un ARB cu care fac umflarea/dezumflarea rotilor destul de decent ca timp (roti pe 32). Desi nu e o marca care merita atata reclama pe cat se face prin alte parti, T-Max face un compresor bunicel si rezonabil ca pret, pe care l-am vazut lucrand bine. Compresorul electric poti sa il montezi permanent in compartimentul motor si nu trebuie sa tragi decat un fir de curent, deci iata inca un avantaj.


Am vorbit si cu Dragos( Dragos Ciubotaru) aseara, la o bere, despre asta. La fel spunea si el, sa iau un T- Max si sa il pun sub capota. Multam mult de raspuns.

PS. Data viitoare te asteptam cu noi la o bere.

User avatar
ulise
Posts: 290
Joined: 03 Dec 2011 09:14
Location: Bucuresti
Contact:

Re: compresor

Postby ulise » 24 Jan 2012 21:06

Hmmm... Cristi Brutaru cu Isuzu a avut T- Max, ce s-a belit repede. Sa fie oare mai rentabil financiar solutia de compresor de AC de Tico/ Matiz sau altceva mic si ieftin?

User avatar
Razvan4x4
Posts: 2117
Joined: 17 Sep 2010 11:20
Location: Bucureşti
Contact:

Re: compresor

Postby Razvan4x4 » 24 Jan 2012 21:20

Principala problema pentru care este dificil de improvizat un compresor avand la baza unul de AC este pt ca acesta are nevoie de ungere. In instalatia de AC a masinii exista o cantitate de ulei mineral, care sta laolalta cu agentul refrigerant si care nu are pe unde iesi fiind vorba de un circuit inchis. Ca sa il faci sa bage aer, trebuie sa ii asiguri ungerea, ceea ce ar insemna un rezervor de ulei si un sistem "oil catch" care sa separe uleiul de aer si sa il trimita inapoi in rezervor. Eu as mai studia problema unui compresor electric bun, e mai putina bataie de cap. Despte T-max nu am nici un review legat de fiabilitate, eu am umflat patru roti cu el fara pauza si nu a crapat. Evident ca daca vrei sa il distrugi, nu e o problema... e aceeasi dicutie ca si cea legata de fiablitatea la troliuri.
Casa Iacob nu e acasa

User avatar
dragosxc
Posts: 32
Joined: 13 Nov 2011 16:45
Location: Bucuresti-Militari
Contact:

Re: compresor

Postby dragosxc » 25 Jan 2012 10:57

Ulise eu inca imi sustin ideea unui compresor dedicat electric. E mai putina bataie de cap si la cat de des il vei folosi nu cred ca merita sa te complici cu un compresor de AC.
Ne vedem la carciumi sau pe munte sper!!! :twisted:

AdrianZUZ
Posts: 306
Joined: 05 Oct 2010 09:37
Contact:

Re: compresor

Postby AdrianZUZ » 31 Mar 2012 15:01

2 variante (daca nu ai rezolvat pana acum)
1 compresor electric chinezesc cu 2 cilindri 110l/m vinde si LandAtelier, dar poti sa iti iei din UK si singurel. Sunt geniale, al meu a mers inclusiv dupa o submersie totala prelungita ... mi-am adus aminte sa-l curat dupa ceva luni!
Are loc fix sub scaunul de vitara ... se scoate talpa si se insurubeaza diect in podea (daca vrei pun poze ce si cum)

2 compresor mecanic sub capota cu toate racoardele si fitingaraile de pe o Toy J4 ... dar daca este unul de vanzare in RO o sa-l gasesc si o sa-l cumpar inainte 8-)
:mrgreen: ATENTIE LA BICICLIST :mrgreen: !

User avatar
ulise
Posts: 290
Joined: 03 Dec 2011 09:14
Location: Bucuresti
Contact:

Re: compresor

Postby ulise » 06 Apr 2012 13:17

Da, ma interseaza sa vad cum e. Si pretul. Multam mult.

gusteru
Posts: 162
Joined: 07 Feb 2011 11:21
Contact:

Re: compresor

Postby gusteru » 08 Apr 2012 08:23

in vremurile bune LR monta standard pentru masinile militare compresoare si butelie de aer. sint foarte bune si rezistente, se mai gasesc inca pe ebay sau in anglia. fostul meu 109 din '71 avea asa ceva montat pe o sanie care se regla cu un fluture. uita-te pe net, mai apar sub 100 euro si in conditii bune deoarece nimeni nu le foloseste de fapt

doctoru
Posts: 128
Joined: 12 May 2011 12:18
Contact:

Re: compresor

Postby doctoru » 08 Apr 2012 10:33

Eu tot nu prea am inteles... va plac complicatiile? :lol:
Ce are unul clasic, cum are toata lumea, ieftin, galben, care incepe cu T si se termina cu Max? :lol: :lol: Eu sunt foarte multumit de el si sunt unul din cei care tin coloana in loc sa-si umfle/dezumfle rotile..
Nici nu merita sa-l montezi undeva pt ca-l poti folosi si la masina "civila" si n-are sens sa stea afara la -25 grade cand poate nu folosesti masina..


Return to “Modificari”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests