Fiind nou posesor de ceaun, acum trebe sa-mi confectionez si un trepied pt el.
Asa ca il provoc pe RZV sa dea si el niste detalii despre trepiedul ala minune pe care il are el. Eventual si niste poze
Eu nu mai tin minte decat ca este de inox.
Ma intereseaza in special ce lungime au tevile, dar si sistemul de prindere.
Am gasit o idee misto pe net, dar nu stiu cat de folositoare ar fi. Ce ziceti, merita efortul in plus?
http://www.camp-cook.com/forum/viewtopi ... 7b79e8f901
Trepied ceaun
Moderator: Adi
- busu4x4
- Posts: 964
- Joined: 23 Sep 2010 14:15
- Location: Bucuresti, Tineretului
- Contact:
Trepied ceaun
Live Free or Die Hard !!!!
- H2H
- Posts: 229
- Joined: 27 Oct 2010 17:34
- Location: Bucuresti & Orient
- Contact:
Re: Trepied ceaun
Acum nu ca as fi carcotas, da' vreau sa zic...pai si placerea care mai este? Ceaunul o sa fie folosit in zone cu lemne (logic) si poti face rapid un suport din cateva crengi mai zdravene, mai ales ca are alt gust haleala daca-ti pui pirostriile cu mana ta )))
Nu, pe bune...te cari si cu fiare dupa tine cand poti sa-ti faci in 15 minute ceva superfain si te simti si bushman
Nu, pe bune...te cari si cu fiare dupa tine cand poti sa-ti faci in 15 minute ceva superfain si te simti si bushman
- Adi
- Posts: 523
- Joined: 20 Oct 2010 18:02
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Trepied ceaun
daca iti place ideea de a cara trepiedul e f tare imbinarea celui din link, pe cat de simpla, pe atat de practica prin tabla caurira prin care pur si simplu trec tevile
viewtopic.php?f=11&t=25 pe la jumatea paginii se vede putin trepiedul rzv-ului, e sistem cu 3 suruburi sudate, apoi fiecare teava gaurita la capat si bagata pe surub, fara nici un fel de reglaj din cate tin minte
(ar fi interesant pt cine are portbagaj deasupra, 3 din tevile de la portbagaj sa fie demontabile, si alea 3 suruburi sudate sa fie tot timpul undeva prin masina, si cand ai nevoie, ai scos tevile de pe masina, le-ai montat , si gata , sa nu mai cari bagaj suplimentar)
viewtopic.php?f=11&t=25 pe la jumatea paginii se vede putin trepiedul rzv-ului, e sistem cu 3 suruburi sudate, apoi fiecare teava gaurita la capat si bagata pe surub, fara nici un fel de reglaj din cate tin minte
(ar fi interesant pt cine are portbagaj deasupra, 3 din tevile de la portbagaj sa fie demontabile, si alea 3 suruburi sudate sa fie tot timpul undeva prin masina, si cand ai nevoie, ai scos tevile de pe masina, le-ai montat , si gata , sa nu mai cari bagaj suplimentar)
(_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے~
- turagmes
- Forum moderator
- Posts: 955
- Joined: 02 Jan 2011 09:25
- Contact:
Re: Trepied ceaun
daca la fiecare iesire...le vom cara pe toate dupa noi...vom avea nevoie si de remorca
merg pe mana lui Vali....cateva crengi verzi....vor fi mult mai faine decat trepiedul metalic
merg pe mana lui Vali....cateva crengi verzi....vor fi mult mai faine decat trepiedul metalic
- Razvan4x4
- Posts: 2117
- Joined: 17 Sep 2010 11:20
- Location: Bucureşti
- Contact:
Re: Trepied ceaun
Rzv e un tip mai "special", eu sunt sigur ca daca gasea varianta cromata, pe aia o lua Acum ce sa zic, daca mergi la campie, e mai greu sa gasesti asa betze peste tot si atunci e bine sa il si ai. Si mai e o chestie, la o tura scurta, de weekend, poti sa improvizezi multe chestii, dar la o tura lunga, nu prea merge pt ca nu e timp si cind esti rupt de oboseala preferi sa mearga toate din prima si repede, deci iar e util.
Casa Iacob nu e acasa
- H2H
- Posts: 229
- Joined: 27 Oct 2010 17:34
- Location: Bucuresti & Orient
- Contact:
Re: Trepied ceaun
Ideea lui Adi e cea mai ok, daca exista portbagaj mi se pare foarte ok sa poti face trepied rapid din el.
- Adi
- Posts: 523
- Joined: 20 Oct 2010 18:02
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Trepied ceaun
pai niste traverse de la portbagaj prinse cu piulita fluture sa mearga desfacute si fara cheie, si de aceleasi gauri se prind si suruburile trepiedului, in cel mai rau caz se vor afuma, nu au ce sa pateasca
(_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے~
- busu4x4
- Posts: 964
- Joined: 23 Sep 2010 14:15
- Location: Bucuresti, Tineretului
- Contact:
Re: Trepied ceaun
Deci sa inteleg ca, pana la urma, trepiedul nu merge fara porbagaj Este ca pe vremea lui Ceasca: vrei banane? Trebe sa iei si oua
Voi ati uitat ca eu am decapotabila? Deci nu am porbagaj
De carat nu este problema pt ca: 1 la mana nu il car eu il cara masina si 2 la mana, am de gang sa-l fac, in asa fel incat sa-l prind de roll-bar
Voi ati uitat ca eu am decapotabila? Deci nu am porbagaj
De carat nu este problema pt ca: 1 la mana nu il car eu il cara masina si 2 la mana, am de gang sa-l fac, in asa fel incat sa-l prind de roll-bar
Live Free or Die Hard !!!!
- RZV
- Macaragiu
- Posts: 1271
- Joined: 18 Sep 2010 20:34
- Contact:
Re: Trepied ceaun
asea....eu il am si gata, foarte util de altfel....
1. este inox nu pt ca-mi place sa fie lucios ca la strutz ci pt ca se pune pe portbagaj si nu rugineste,se sterge imediat si nu face mizerie in masina.....este mai ok din inox decit din fier mort, sa curga rugina in papa.....ok?
2. bara de inox la 1,20m x 3 buc,taiat-sudat ascutit la virf,3 suruburi -tot inox,ca erau ieftine- ,electrozi de inox si niste beri,in total 150 lei in cond in care bara de inox a fost aleasa groasa in carne si mica in diametru si platit la kg,de la depozit de inox,nu magazin ca era dublu.....
3. este foarte comoda si tine garantat 100kg,fara sa flexeze un milimetru-sa va vad eu facind asta cu niste araci de lemn, la Vadu...
principiul este acelasi ca si in poza lui busu numai ca prin surubri, la stringere nu ramine capatul mai mare,sau nu ramine ansamblus strins conic.... intelegeti voi ce zic, nu? se poate prinde pe portbagaj,rollbar,bullbar sau oriunde mai usor....sunt 3 bare prinse la capat.
ale mele au si suruburile sudate sa fiu sigur ca nu pierd piulitele la trepidatii....legate intre ele cu o sfora nu fac nici cel mai mic zgomot, pt ca se tensioneaza.... trebuie numai sa le stringi bine si gata treaba, ai uitat ca le ai....
ps 1,20 este ideal,si este latimea de Patrol in portbagaj......prin stringerea -deschiderea picioarelor se coboara-ridica recipientul pus la fiert,deci cu cit mai lungi, cu atit se afuma trepiedul mai putin......
BAFTA!
1. este inox nu pt ca-mi place sa fie lucios ca la strutz ci pt ca se pune pe portbagaj si nu rugineste,se sterge imediat si nu face mizerie in masina.....este mai ok din inox decit din fier mort, sa curga rugina in papa.....ok?
2. bara de inox la 1,20m x 3 buc,taiat-sudat ascutit la virf,3 suruburi -tot inox,ca erau ieftine- ,electrozi de inox si niste beri,in total 150 lei in cond in care bara de inox a fost aleasa groasa in carne si mica in diametru si platit la kg,de la depozit de inox,nu magazin ca era dublu.....
3. este foarte comoda si tine garantat 100kg,fara sa flexeze un milimetru-sa va vad eu facind asta cu niste araci de lemn, la Vadu...
principiul este acelasi ca si in poza lui busu numai ca prin surubri, la stringere nu ramine capatul mai mare,sau nu ramine ansamblus strins conic.... intelegeti voi ce zic, nu? se poate prinde pe portbagaj,rollbar,bullbar sau oriunde mai usor....sunt 3 bare prinse la capat.
ale mele au si suruburile sudate sa fiu sigur ca nu pierd piulitele la trepidatii....legate intre ele cu o sfora nu fac nici cel mai mic zgomot, pt ca se tensioneaza.... trebuie numai sa le stringi bine si gata treaba, ai uitat ca le ai....
ps 1,20 este ideal,si este latimea de Patrol in portbagaj......prin stringerea -deschiderea picioarelor se coboara-ridica recipientul pus la fiert,deci cu cit mai lungi, cu atit se afuma trepiedul mai putin......
BAFTA!
Mai bine macaragiu, decit bulangiu ........
- Astral
- Posts: 132
- Joined: 08 Oct 2010 00:07
- Contact:
Re: Trepied ceaun
O poza, doua, n-ai fi pus si tu...........stau si fac gimnastica de creier sa-mi dau seama unde e suruburile alea, unde e "ansamblu strans conic"...........
Return to “Bucataria de campanie”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest