cumpar anvelope mt, exclus simex, 215 75 r15, dot 2015-2016, stare buna sau f buna, de preferat profil asemanator bfg km1, dar accept si alte profiluri, ms
tel 07203558725
cumpar mt 215 75r15
- Adi
- Posts: 523
- Joined: 20 Oct 2010 18:02
- Location: bucuresti
- Contact:
cumpar mt 215 75r15
(_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے~
- koais
- Posts: 161
- Joined: 22 Aug 2011 22:08
- Contact:
Re: cumpar mt 215 75r15
Salut!
Ti-am trimis mesaj cu locatia unde sunt anvelopele atasate de masina Daca iti plac, fa-mi o oferta.
Ti-am trimis mesaj cu locatia unde sunt anvelopele atasate de masina Daca iti plac, fa-mi o oferta.
- Adi
- Posts: 523
- Joined: 20 Oct 2010 18:02
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: cumpar mt 215 75r15
ms, sa le vad si vb, inca nu am ajuns in zona.....
(_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے~
- Adi
- Posts: 523
- Joined: 20 Oct 2010 18:02
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: cumpar mt 215 75r15
are cineva in bucuresti o roata 235 75 15 sa o pun cateva minute pe masina sa vad pe unde si cat atinge? ms
(_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے~
- koais
- Posts: 161
- Joined: 22 Aug 2011 22:08
- Contact:
Re: cumpar mt 215 75r15
Adi, cu 2" lift si coafat plasticile, iti va atinge in contra aripa la flexari 215.
Cu 2" lift din suspensie, 2" body lift, 235-urile iti vor atinge in continuare in contra aripa, va trebui sa decupezi aproape tot coltul de bara si sa tai plasticile de la aripi dincolo de prima muchie.
Eu am doar 2" suspensie si am scos overfenderele de plastic, am taiat pana unde se prind ele de apripa, am taiat colturile la bari fata-spate, am scos cotra aripile si am facut altele la noul nivel si am taiat pragurile spre interior fata-spate cam 5 cm in fiecare parte si am facut praguri noi. O sa incerc sa iti fac diseara o poza cu ce a iesit la mine.
In configuratia asta, iti intra si nu atinge 235-uri MT
La toata operatiunea asta m-a "ajutat" si faptul ca aveam rugina cat cuprinde la aripi si praguri.
Daca nu vrei sa te bagi la o lucrare atat de mare ai 2 variante, suspensie +2" si body lift de 2" sau suspensie de 4"-5" si o panza buna la flex.
Oricum ar fi, va trebui sa tai din prag, din bara si overfenderele pana la prima cuta/buza.
Si motorul nu le va mai duce, o sa-ti consume 12 la drum lung si in teren e lesinat. As ca va trebui sa schimbi rapoartele, care sunt 1000+ eur + manopera sau schimbi cu reductor de sam cu alte rapoarte care tot pe acolo te duce.
Nu stiu in ce stadiu de modificari esti si unde vrei sa ajungi, dar daca nu vrei sa ii dublezi valoarea doar pentru 235, 215 e ceea ce trebuie. Parerea mea.
Cu 2" lift din suspensie, 2" body lift, 235-urile iti vor atinge in continuare in contra aripa, va trebui sa decupezi aproape tot coltul de bara si sa tai plasticile de la aripi dincolo de prima muchie.
Eu am doar 2" suspensie si am scos overfenderele de plastic, am taiat pana unde se prind ele de apripa, am taiat colturile la bari fata-spate, am scos cotra aripile si am facut altele la noul nivel si am taiat pragurile spre interior fata-spate cam 5 cm in fiecare parte si am facut praguri noi. O sa incerc sa iti fac diseara o poza cu ce a iesit la mine.
In configuratia asta, iti intra si nu atinge 235-uri MT
La toata operatiunea asta m-a "ajutat" si faptul ca aveam rugina cat cuprinde la aripi si praguri.
Daca nu vrei sa te bagi la o lucrare atat de mare ai 2 variante, suspensie +2" si body lift de 2" sau suspensie de 4"-5" si o panza buna la flex.
Oricum ar fi, va trebui sa tai din prag, din bara si overfenderele pana la prima cuta/buza.
Si motorul nu le va mai duce, o sa-ti consume 12 la drum lung si in teren e lesinat. As ca va trebui sa schimbi rapoartele, care sunt 1000+ eur + manopera sau schimbi cu reductor de sam cu alte rapoarte care tot pe acolo te duce.
Nu stiu in ce stadiu de modificari esti si unde vrei sa ajungi, dar daca nu vrei sa ii dublezi valoarea doar pentru 235, 215 e ceea ce trebuie. Parerea mea.
- Adi
- Posts: 523
- Joined: 20 Oct 2010 18:02
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: cumpar mt 215 75r15
ms de sfaturi, dar sigur vb de vitara si nu de jimny? eu le vreau pt vitara
215 incap stock
eu am sl 5cm si cam atat, in teorie intra 215 cu 80 dar atinge in capatul de prag in viraj, scos un cm din flex si e ok, 235 cu 75 e cam ca 215 cu 80, deci nu ar fi mare deranj...... (215 cu 75 am avut si nu atingeau nicaieri)
215 incap stock
eu am sl 5cm si cam atat, in teorie intra 215 cu 80 dar atinge in capatul de prag in viraj, scos un cm din flex si e ok, 235 cu 75 e cam ca 215 cu 80, deci nu ar fi mare deranj...... (215 cu 75 am avut si nu atingeau nicaieri)
(_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے~
- koais
- Posts: 161
- Joined: 22 Aug 2011 22:08
- Contact:
Re: cumpar mt 215 75r15
Imi cer scuze, nu stiu de ce aveam impresia ca ai jimny. Pentru vitara, 235 all the way! Nu m-as baga la 215. Spor la cautari!
- gabitzu
- Posts: 109
- Joined: 27 Jul 2012 14:37
- Contact:
Re: cumpar mt 215 75r15
Baga totusi niste poze (daca ai inainte sa pui contra-aripile, altfel nu cred ca se vede nimic interesant), io am facut aceeasi operatiuni ca si tine, dar cu jante intoarse tot atingea un pic cand cauciucurile erau noi. Cu jante normale e ok, si acum cand s-au mai tocit, e aproape ok si cu alea intoarse.
ma tot gandeam ca poate ar ajuta sa pun niste brate de-alea corectate, pt lift 3"-4", daca ar mai "impinge" un pic puntea mai in fata, ar fi exact ce trebuie, acolo ai loc plus ca n-ai de taiat decat din bara.
ma tot gandeam ca poate ar ajuta sa pun niste brate de-alea corectate, pt lift 3"-4", daca ar mai "impinge" un pic puntea mai in fata, ar fi exact ce trebuie, acolo ai loc plus ca n-ai de taiat decat din bara.
- koais
- Posts: 161
- Joined: 22 Aug 2011 22:08
- Contact:
Re: cumpar mt 215 75r15
As fi pus, numai ca tantalaul de mine a facut un hard rest la tel fara sa asalveze pozele....
- koais
- Posts: 161
- Joined: 22 Aug 2011 22:08
- Contact:
Re: cumpar mt 215 75r15
Cam asa arata cu aripile taiate si cu overfendere de la roly de 100. Mai mult nu se poate taia din cauza podelei de la pedalier.
Pragurile sunt taiate complet si pus in loc profil de tabla de 3mm, sudate la 90gr.
Bara fata/spate nu am mai taiat-o, le-am indoit la cald spre exterior si le-am prins de overfendere.
Plasticele de pe lateral, au plecat. S-a chituit si revopsit tot.
Pragurile sunt taiate complet si pus in loc profil de tabla de 3mm, sudate la 90gr.
Bara fata/spate nu am mai taiat-o, le-am indoit la cald spre exterior si le-am prins de overfendere.
Plasticele de pe lateral, au plecat. S-a chituit si revopsit tot.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest