Home»Noutati»BMW X7 a debutat: Iată cel mai mare BMW făcut vreodată!

BMW X7 a debutat: Iată cel mai mare BMW făcut vreodată!

0
Shares
Pinterest Google+

BMW X7 a fost prezentat oficial la un an distanță de la debutul conceptului care îi anticipa design-ul.

Vorbim despre cel mai mare BMW făcut vreodată, care vine și cu cea mai mare grilă a radiatorului fabricată de marca din Munchen. Da, este vorba despre „rinichii” BMW, care integrează și flaps-uri operate electric pentru a bloca aerul atunci când răcirea suplimentară adusă de acesta nu este necesară și afectează coeficientul aerodinamic al vehiculului.

Blocurile optice sunt cu laser și faza lungă bate la 600 de metri, dublu față de blocurile optice cu LED. Evident, aceasta este proiectată să nu orbească ceilalți participanți la trafic, o funcție care funcționează doar când este pornit modul Auto al farurilor și asistentul de fază lungă. Altfel, da, poate fi deranjantă pentru ceilalți participanți la trafic dacă aprinzi faza lungă pe modul „manual” de operare al acesteia.

Noul X7 vine și cu Driving Assistant Professional, care are capacitatea de a conduce vehiculul într-o coloană de mașini, atât pe autostrăzi, cât și în mediul urban, însă este limitat de legislația țării în care se află. Practic, vei putea lăsa mașina să conducă singură dacă păstrezi cel puțin o mână pe volan și funcția este activată și martorul dedicat are culoarea verde în bord. Altfel, trebuie să conduci doar cu asistentul de menținere a benzii de rulare și tempomatul adaptiv.

Există două pachete de design în gama X7 la momentul lansării: Design Pure Excellence și M Sport. Primul are ornamente din aluminiu satinat și jante de 21 sau 22 de inch, pe când varianta M Sport are alte bare de protecție, jante de 20-22 inch, frâne M Sport, evacuare M Sport, suspensie M Sport, praguri în culoarea caroseriei și ornamente negre. Există diferențe și la interior, acestea fiind la nivel de ornamente, culori și de tipul volanului.

La nivel tehnic, BMW X7 este oferit cu două motoare diesel și două motoare alimentate cu benzină. Mașina are direcție integrală, bare anti-ruliu active, șapte locuri în standard, amortizoare operate electronic, un pache off-road opțional cu moduri pentru nisip, macadam, pietre și zăpadă, dar și noul sistem iDrive 7.0.

Americanii îl vor putea comanda pe X7 cu un motor V8 de 4.4 litri, care asigură 462 CP și 650 Nm. În Europa va fi oferit un singur motor pe benzină, cu șase cilindri în linie, care oferă 340 CP și 450 Nm. Acesta poate accelera de la 0 la 100 km.h în 6.1 secunde și asigură o viteză maximă de 245 km/h. Consumul mixt al variantei xDrive40i este situat între 8.7 și 9.0 litri la sută conform WLTP.

Diesel-ul de bază în gamă este numit xDrive30d și are trei litri și șase cilindri în linie, iar el oferă 265 CP și 620 Nm. Accelerează de la 0 la 100 km.h în 7.0 secunde și poate atinge 227 km/h. Consumul mixt este situat între 6.5 și 6.8 litri la sută. Diesel-ul de top este X7 M50d și are patru turbine, 400 CP și 760 Nm. Accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.4 secunde și are o viteză maximă limitată la 250 km/h. Consumă între 7.0 și 7.4 litri la sută în regim mixt. Toate motoarele au o transmisie automată Steptronic cu opt trepte și sistemul xDrive în standard.

Tot în standard, BMW X7 are climatizare automată pe patru zone, plafon panoramic și lumini ambientale. Opțional, există climatizare cu reglare pe cinci zone, un plafon panoramic mai mare, comenzi cu suprafețe din sticlă, sistem audio Bowers&Wilkins Diamond Surround Sound și un sistem dedicat de entertainment pentru locurile din spate. Toate locurile din X7 sunt reglabile electric. Portbagajul oferă 326 de litri în configurația cu șapte locuri și până la 2.120 de litri dacă pliezi cele două rânduri de scaune din spate. Tapițeria din piele Vernasca este standard, iar locurile din spate au cotiere, suporturi de pahar și porturi USB.

Cel mai mare SUV BMW făcut vreodată are 5.151 milimetri lungime, o lățime de 2.000 de milimetri și o înălțime de 1.805 milimetri. Ampatamentul este de 3.105 milimetri. Garda la sol este de 221 milimetri, unghiul de atac este de 25 de grade, pe când unghiul de degajare este de 22.2 grade. Adâncimea maximă a vadului este de 50 de centimetri. Cu excepția lui M50d, toate versiunile din ofertă pot fi comandate cu pachetul opțional de off-road. Indiferent de versiune, BMW X7 are suspensie pneumatică cu reglare independentă pe fiecare roată.

Producția are loc în SUA, la fabrica din Spartanburg. Debutul comercial are loc în martie 2019, când îl vom vedea la Salonul Auto de la Geneva și în showroom-urile BMW. În aceeași perioadă vom afla și prețul lui X7 în Europa.

Previous post

Land Rover Defender cu V8 de Corvette: Project Evolution

Next post

Retroparada Toamnei 2018: Activităţi derulate în 25 de judeţe

No Comment

Leave a reply