Home»Noutati»Diverse»Auto Cobălcescu a deschis cel mai nou centru din reţeaua BMW

Auto Cobălcescu a deschis cel mai nou centru din reţeaua BMW

0
Shares
Pinterest Google+

Din 17 decembrie, Auto Cobălcescu începe activitatea ca reprezentant al mărcii BMW. Noul dealer este amenajat în Bucureşti, în complexul Auto Cobălcescu din Splaiul Unirii 311, şi este deschis în urma unei investiţii de 2 milioane de Euro care asigură respectarea standardelor complete ale mărcii BMW. În total, investiţia va crea pe termen mediu peste 50 de locuri de muncă, cu un efort important în recrutarea, pregătirea şi specializarea personalului.

Auto Cobalcescu a început activitatea de comercializare automobile în anul 2002, fiind la acea vreme primul dealer bi-marca Dacia si Renault. Un moment important în istoria companiei a fost în 2009, o dată cu inaugurarea celui mai mare complex auto integrat din Romania, construit pe un teren de 18.000 mp, cu o suprafaţă construita de 26.000 mp, în urma unei investiţii de 22 milioane de Euro , fiind singurul dealer tri-marca (Dacia-Renault-Nissan) din Bucuresti. În prezent Auto Cobălcescu reprezintă ca dealer integrat mărcile Dacia, Renault, Nissan şi SaangYong şi este reparator autorizat Saab, alaturandu-se marca BMW ca dealer integrat si BMW Premium Selection.

„La sfârşit de an 2015, Auto Cobălescu a ajuns la 32000 de automobile livrate 30% reprezentand livrari catre clienţi corporate, ceea ce reprezintă un potenţial important şi pentru segmentul premium. Marca BMW completează astfel perfect oferta noastră şi ne ajută să valorificăm şi mai bine portofoliul existent de clienţi. Avem astfel o bază excelentă pentru dezvoltarea noii afaceri.
Pe termen mediu, BMW are potenţialul să dubleze cifra de a afaceri a centrului nostru de automobile, ceea ce reprezintă o utilizare excelentă a activelor companiei, acesta fiind principalul motiv pentru care ne-am orientat către o marcă premium pentru portofoliul nostru”,  a explicat Dan Grigore, director general Auto Cobălcescu.

 

Noul centru vine cu al doilea showroom ca suprafaţă din România şi cu cel mai mare spaţiu indoor de prezentare al automobilelor rulate BMW Premium Selection. În plus noul centru BMW vine cu personal şi spaţiu dedicat pentru service.

Previous post

Ghe-o Rescue testat de echipa Fight Gear chiar în România

Next post

Fiat Toro - Un pick-up cu iz sud-american - Update video

No Comment

Leave a reply