Home»Noutati»Diverse»Am fost la CUPA GTC 2012. Impresii din postura de concurent.

Am fost la CUPA GTC 2012. Impresii din postura de concurent.

0
Shares
Pinterest Google+

A fost cu siguranţă unul dintre cele mai aşteptate evenimente ale acestui an şi a reuşit să adune la start un număr de 48 de echipaje, grupate în patru categorii, Standard, Open Soft, Open Hard şi Extrem.

Interesul pentru traseele din zona Buzău şi faptul că regulamentul particular a permis crearea unei noi clase (Open soft) au fost principalele amănunte responsabile de acest succes, dar sigur ar trebui să menţionez aici şi valoarea premiilor oferite, dintre care cel mai substanţial a fost un troliu Warn 8274 destinat câştigătorilor primului loc de la Extrem. Înscrierile au început de joi, iar în dimineaţa de vineri staţiunea Sărata Monteoru a început să forfotească în zgomot de motoare, startul fiind dat chiar din centrul oraşului. Vremea a fost bună, iar traseele au fost uscate, destul de uşoare, însă suficient de tehnice mai ales în privinţa navigaţiei. Au fost genul de trasee care ar fi pormis multă activitate în caz că ar fi plouat.

La clasa noastră (OPEN Soft), roadbook-urile au fost bine realizate şi nu ne-au pus în dificultate decât în puţine situaţii, când vinovată s-a dovedit a fi de cele mai multe ori interpretarea. Ziua 1 a fost mai tehnică şi a conţinut o probă specială, iar cea de-a doua mai rapidă, cu ceva mai mult rally-raid, bucăţi mai lungi de legătură pe asfalt şi o altă probă specială, mai lungă şi mai rapidă. Duminica a fost ziua de trial, în care GTC Morsport şi principalul sponsor, Monster Energy, au oferit mai mult spectacol pentru public şi care a conturat cu această ocazie şi clasamentul final. Festivitatea de premiere a adus pe podium cele mai bune echipaje, premiate cu produse şi accesorii de off-road oferite de sponsori.

Printre incidentele remarcate şi care nu pot fi trecute în contul organizatorilor au fost abandonul echipajului de la Extrem, Costel Căşuneanu-Romică Chiriac din cauza degetului strivit accidental cu care s-a ales acesta din urmă şi, nu în ultimul rând, de cuvântarea de încheiere în care domnul Radu (Floyota) a negat corectitudinea podiunului la Extrem, unde ar fi aşteptat pe primul loc echipajul Adrian Gafiţă-Marius Lupu, care a fost descalificat de către organizatori pentru ajutor tehnic din exterior.

Deşi am ratat podiumul la doar câteva puncte datorită unei prestaţii pe care ne-o asumăm integral, am putut să ne bucurăm la Sărata Monteoru de un eveniment care a startat cu dreptul şi pe care ne bucurăm că l-am bifat deopotrivă în calitate de parteneri media, dar şi ca concurenţi.

Razvan Loghin

Clasament:

Video:

Previous post

Conceptul Taigun prefigurează un viitor SUV de mici dimensiuni

Next post

Duster pe podium şi la Cupa GTC. Locul I la clasa Standard.

3 Comments

  1. Romeo
    October 29, 2012 at 10:02 pm —

    A fost o manifestare foarte reusita, cu maxim de profesionalism din partea clubului organizator. Inca o data felicitari !
    Despre traseele de la extrem, un singur cuvint : extremiste!
    Despre secretariat si organizarea concursului – 2 cuvinte: nota zece!
    Despre cazare si atmosfera de seara – 3 cuvinte: foarte , foarte placute!
    Despre altceva as spune mai multe cuvinte – despre speech-ul lui Floyota de la premiere. Dar din pacate nu mai am cuvinte! Sau , ma rog, nu e momentul pentru astfel de cuvinte dupa un asemenea eveniment deosebit de reusit! Si oricum, nu e vina organizatorilor !
    Felicitari GTC !

  2. svejk
    October 30, 2012 at 11:10 pm —

    ce-ati avut cu semaca de l-ati batut?

    • October 31, 2012 at 7:54 am —

      Infrangerea lui Semaca a fost unul dintre targeturi, singurul care s-a si materializat de fapt.. :)

Leave a reply